השוק

וואן טכנולוגיות חוגגת: זו החטיבה בחברה שנבחרה לפרויקט המבוקש

חטיבת FBC בוואן טכנולוגיות מבצעת פרויקט להטמעת פתרון ERP של פריוריטי בעמידר החדשה. הפרויקט ישרת כ-100 משתמשים בארגון
מערכת ice | 
הייטק-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חטיבת FBC מקבוצת וואן טכנולוגיות, המתמחה בפתרונות טכנולוגיים ושירותי תוכנה ואינטגרציה, נבחרה לבצע פרויקט להטמעת פתרון ERP של פריוריטי בעמידר החדשה. הפרויקט החל לאחרונה וצפוי להסתיים בתחילת 2025. לאחר סיומו הוא ישרת כ-100 משתמשים בכלל אתרי הארגון, והיקפו הכספי מוערך במיליוני שקלים.
עמידר היא חברה ממשלתית שנוסדה ב-1949 וכיום משמשת כזרוע ביצוע לאומית, אשר מנהלת את הדיור הציבורי עבור משרד הבינוי והשיכון, את נכסי רשות הפיתוח עבור רשות מקרקעי ישראל, את מקבצי הדיור של משרד העלייה והקליטה ועוד. הפרויקט האסטרטגי מבוסס על Priority ERP, פלטפורמת ניהול מידע ארגוני הניתנת להתקנה בענן, בעלת יכולת גידול ומאובטחת. הפתרון יוטמע תוך ביצוע התאמה לצרכים ולדרישות הספציפיות של עמידר החדשה, בשיתוף עם חברת הייעוץ מטאור.
מערכת פריוריטי תחליף מערכת לגאסי ותספק לעמידר החדשה מענה הוליסטי ויכולת אינטגרטיבית לניהול תהליכים עסקיים על בסיס אמת ארגונית אחת ומנגנוני בקרה משופרים, וזאת תוך קבלת שקיפות מלאה וגישה נוחה למאגר המידע הארגוני. במסגרת הפרויקט, FBC מקבוצת וואן תעניק לעמידר החדשה שירותי הקמה, הטמעה, הפעלה ותחזוקה של מערכת ה-ERP בענן של פריוריטי עם יכולות מתקדמות לניהול פיננסי, ניהול תקציבים ובקרה, רכש, ניהול מכרזים והתקשרויות, נדל"ן, לוגיסטיקה, ניהול ועדות רכש, תחזוקת מבנים ועוד. 
טלי סימון, סמנכ"ל כספים בעמידר החדשה: "מדובר בפרויקט שנועד להמשיך לשפר ולייעל את פעילותה העסקית של החברה וזאת במטרה לטייב את השירות הניתן ללקוחותינו. בעזרת טכנולוגיה זו, נוכל לשפר תהליכים ולבצע בקרות וניהול משימות בצורה איכותית יותר, תוך מתן מענה לצרכים התפעולים השונים. אלה ועוד יאפשרו לנו להעניק שירות טוב יותר, פנימה והחוצה. נמשיך לפעול מתוך מחויבות לשיפור תהליכים לרווחת לקוחות החברה ולמענם".
עודד סנדלר, מנכ"ל FBC, חטיבת הפריוריטי של וואן טכנולוגיות, אמר כי: "הטמעת מערכת פריוריטי על ידי צוות המומחים של FBC תאפשר לעמידר החדשה להאיץ תהליכים ולשפר את הגמישות והיעילות התפעולית. המערכת הותאמה לתהליכים ולצרכים הספציפיים של עמידר החדשה והיא תסייע לה רבות לעמידה ביעדים ואף להרחבה עתידית של הפעילות, תוך המשך אימוץ חדשנות וייעול האופרציה הארגונית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה