השוק

וואן טכנולוגיות פותחת את 2024 בזינוק: צמיחה של 18.5% ברווח

וואן טכנולוגיות מסכמת את פעילותה ברבעון הראשון של 2024 ומצהירה על צמיחה אורגנית בהיקפי פעילות החברה ואף מציגה רווחי שיא. עדי אייל, מנכ"ל וואן טכנולוגיות: "מסכמים את הרבעון הראשון עם המשך צמיחה עקבית של הקבוצה למרות אתגרי התקופה שחווה המשק כולו" 
מערכת ice | 
עדי אייל, מנכ"ל חברת ONE (צילום Regev Art Photography)
חברת וואן טכנולוגיות, פרסמה הבוקר(ראשון), את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2024, המלמדות על צמיחה אורגנית בכל תחומי הפעילות, עלייה חדה ברווחים לרווחי שיא בתמיכת פעולות שנקטה החברה להפחתת הוצאותיה התפעוליות, וכן המשך גידול בקופת המזומנים, נטו שיתמכו באסטרטגיית החברה לניצול הזדמנויות עסקיות בדרך של מיזוגים ורכישות הן בישראל והן בחו"ל.
ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2024 צמחו בכ-7.4% לכ-983 מיליון שקל, בהשוואה לכ-915 מיליון שקל ברבעון בתקופה המקבילה. החברה הציגה ברבעון גידול אורגני בכל תחומי הפעילות של החברה. הרווח הגולמי ברבעון הראשון של שנת 2024 עלה בכ-7% לכ-152 מיליון שקל, בהשוואה לכ-142 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי ברבעון הראשון של שנת 2024 עלה בכ-15% לכ-74 מיליון שקל, בהשוואה לכ-65 מיליון שקל  ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח התפעולי ברבעון עלה לכ-7.6% מההכנסות, בהשוואה לכ-7.1% מההכנסות ברבעון הראשון השנה שעברה. העלייה ברווח התפעולי נובעת  מהצמיחה בהיקפי הפעילות של החברה ומירידה בשיעור הוצאות התפעול – הוצאות מכירה ושיווק והוצאות הנהלה וכלליות – כתוצאה מהתייעלות בצד ההוצאות. 
הרווח הנקי ברבעון הראשון של שנת 2024 עלה בכ-18.5% לכ-55 מיליון שקל, בהשוואה לכ-46 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה ברווחים נבעה כאמור מהצמיחה בהיקפי הפעילות, לצד ירידה בשיעור הוצאות התפעול.
עדי אייל, מנכ"ל וואן טכנולוגיות, התייחס לנתונים ומסר: "אנו מסכמים את הרבעון הראשון לשנת 2024 עם המשך צמיחה עקבית של הקבוצה למרות אתגרי התקופה שחווה המשק כולו. במהלך הרבעון המשכנו להעמיק את פעילותינו בתחומים צומחים כגון סייבר, בינה מלאכותית, ERP,  ענן ועוד, תוך ייעול מתמשך של צד ההוצאות, וכתוצאה ממאמצים אלה סיכמנו את הרבעון עם רווחי שיא והצגנו שיפור נוסף בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת".
אייל, המשיך ובדבריו: "אנו חווים האצה בפעילויות השונות בסקטור הבטחוני, ובמקביל ממשיכים להגדיל את הפעילות בסקטורים העסקיים האחרים, לרבות הסקטור הציבורי המהווה חלק משמעותי בהיקפי פעילותינו. אנו ממשיכים לשמור על איתנות פיננסית גבוהה, מינוף אפסי ויתרת מזומנים גבוהה אשר יתמכו ביישום אסטרטגיית החברה לביצוע מיזוגים ורכישות הן בישראל והן בחו"ל. כ-170 מעובדי הקבוצה עדיין מגויסים למילואים ואנו מחזקים את ידיהם וידי המשפחות, ואת כל כוחות הביטחון בתקופה זו. נמשיך לקוות ולייחל לשובם של החטופים והנעדרים ולבשורות טובות למדינת ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה