רייטינג

רייטינג שבועי: "האח הגדול" צונחת למרות ההשקה החזקה

עם ההשקה הכפולה של רשת ורשת באמצע השבוע אין זה מפתיע שהעונה החדשה של "האח הגדול" הצליחה לנצח בפעם הראשונה בזמן רב את קשת, אבל הניצחון הזה, כך מתברר מהנתון השבועי, היה רגעי
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
אין ספק כי שבוע סוער עבר על נתוני הרייטינג. עם ההשקה הכפולה של רשת וקשת באמצע השבוע אין זה מפתיע שהעונה החדשה של "האח הגדול" הצליחה לנצח בפעם הראשונה בזמן רב את קשת, אבל הניצחון הזה, כך מתברר מהנתון השבועי, היה רגעי.
למרות הנתון החזק של ההשקה, דווקא הפרק השני של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ביום רביעי האחרון הצליח לנצח את ההשקה של "האח הגדול" יום לפני כן. במקום הראשון, אם כן, הפרק השני של "רוקדים" עם נתון מרשים של 19.8% ו-543 אלף צופים. במקום השני פרק ההשקה של "האח" עם 19.1% ו-555 אלף צופים. לאחר מכן נמשכת העליונות של קשת.

במקום השלישי נמצא הפרק הראשון של הסטנדאפ של אדיר מילר שזכה ל-498 אלף צופים ו-17.7%. במקום הרביעי הגמר של "הקינוח המושלם" במוצאי שבת שזכה ל-16.7% ו-483 אלף צופים.
במקום האחרון נמצא הפרק של "המתחזים" מאתמול (חמישי) שהצליח לגבור על הפרק השני של "האח הגדול" בהפתעה בלתי צפויה. התחקיר של חיים אתגר זכה ל-14.2% ו-377 אלף צופים. במקום השישי יש לציין נמצא הפרק השני של הסטנדאפ של מילר, עם 12.8%.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האח הגדול זו התכנית הכי בזויה שהייתה אי פעם.
    להציף את האמת 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חומר אנושי בזוי ירוד ומביש. אנישים תת רמה מהדרגה הנמוכה ביותר שרק אפשר למצוא גם אם מחפשים זמן רב ובקדחתנות. פסולת אנושית שרק השד יודע מדוע הם מקבלים במה בפריים טיים
    סגור