תיירות

תערוכת התיירות הבינלאומית בישראל: זו המדינה שביטלה את השתתפותה

תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2024 תתקיים ב-EXOP תל-אביב בין התאריכים 3-4 באפריל ותציין 30 שנות פעילות. לאחר שבשנה שעברה הציגה טורקיה בתערוכה כחלק מחיזוק היחסים ועידוד הגעתם של תיירים ישראליים, בסבב הזה המדינה הפרו-פלסטינית הודיעה על ביטול השתתפות בשל המצב

מערכת ice | 
טיסות אל על לאיסטנבול (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, freepik)
תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית IMTM 2024 -International Mediterranean Tourism Market תציין 30 שנה להקמתה, ותחזור לצד ימי המלחמה במטרה לסייע ולשקם את התיירות. גם השנה צפויים להגיע מאות מיצגים של מספר רב של מדינות מרחבי העולם.
בעקבות המלחמה והמתיחות הביטחונית, טורקיה הודיעה על ביטול את השתתפותה, אחרי ששנה שעברה הציגה בביתן גדול שהתפרש על פני 150 מטרים. בין המדינות שכן צפויות להשתתף בתערוכת התיירות: סרי-לנקה, גאנה, רומניה ואזרבייג'ן.
תערוכת IMTM מיועדת לכל העוסקים בענפי התיירות השונים - תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. כמדי שנה צפויה להיות התערוכה לחגיגה צבעונית ושמחה בה יחשפו יעדים נחשקים, יוצגו ביתנים מקומיים ובינלאומיים מרשימים. 
אייל שמואלי, מיוזמי תערוכת IMTM: "מדינות העולם רואות בישראל במשך שנים כמטרה אסטרטגית ברמה התיירותית והעסקית, וכן במסגרת התערוכה, מלבד חשיפה של התייר הישראלי לתיירות העולמית, מתקיימות גם עסקאות בין העסקים המקומיים לחו"ל. ענף התיירות בישראל נמצא בימים לא פשוטים, והשנה התערוכה נולדה מתוך הנכונות להצמיח את הענף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה