תיירות

טסים לתאילנד? יש לנו חדשות רעות שיעלו לכם כסף

מלבד העובדה שהחל ב-9.1 חזרה במדינה חובת עטיית המסכות במקומות ציבוריים ובתחבורה ציבורית, כולל בטיסות למדינה וממנה חזרה, מסתבר שכעת הטסים למדינה יצטרכו לשלם מס כדי להכנס למדינה בגובה 300 באט, כ-30 שקל לנוסע
מערכת ice | 
כרטיס טיסה (צילום freepik, shutterstock)
מתכננים לטוס לתאילנד? יש לנו חדשות לא כל כך טובות לכיס שלכם. בקרוב, תיירים זרים שיגיעו בקיץ הקרוב, העלות צפויים לשלם קצת יותר, מאחר שהממלכה החליטה להחיל מס על כל הנוסעים הזרים מיוני 2023. מעתה, יהיו שני תשלומים שונים הקשורים לדרך ההגעה למדינה.
המסלול הראשון, בסכום של 300 באט שהם בסך הכל כ-30 שקל, קשור למטיילים המגיעים בטיסה למדינה, בעוד שתיירים שיגיעו דרך היבשה או הים, ייפרדו רק מסכום של 150 באט (כ-15 שקל).
מלבד זאת, המדינה הפופולרית עדכנה לאחרונה את תנאי הכניסה למדינה והחזירה את הגבלות הקורונה לכלל התיירים כבר מה-9.1, כאשר תותר כניסה למחוסנים בשתי מנות או למחלימים מהחצי השנה האחרונה. כמו כן, בתאילנד עוד הבהירו כי למקומיים והתיירים חוזרת חובת עטיית המסכות במקומות ציבוריים ובתחבורה ציבורית, כולל בטיסות למדינה וממנה חזרה. ההגבלות חוזרות בשל פתיחת סין שוב למרות הגל האחרון שפגע במדינה.

כזכור, רק השבוע סין הודיעה כי החל מה-8 בינואר תיירים שיגיעו למדינה לא יצטרכו יותר בחובת בידוד. השינוי מגיע אחרי כמעט שלוש שנות מדיניות האפס סובלנות כלפי הקורונה. מאז מרץ 2020, נוסעים לסין נאלצו להיכנס להסגר, בדרך כלל במלון ייעודי ולמשך 14 ימים. המדיניות הנוכחית דורשת חמישה ימי הסדר במתקן מרוכז, ולאחר מכן שלושה ימים בבית.
 
ועדת הבריאות הלאומית של סין אמרה גם כי החל מה-8 בינואר, הרשויות יפסיקו לעקוב אחר מגעים הדוקים של חולי הקורונה ואף יבטלו את ההגבלות שהאטו את יבוא הסחורות.
הוועדה אמרה שתיירים הנכנסים לסין יצטרכו להציג בדיקה שלילית מ-48 השעות שקדמו להגעתם ובמהלך הטיסה עדיין יצטרכו לעטות מסיכת פנים.
השנים בהן היו סגרים והגבלות בסין, גם הרבה אחרי שרוב העולם כבר חזר לשגרה, גררו עמן השלכות כלכליות רבות. חברות ומדינות שונות מצאו פתרונות במקומות אחרים.
"רק בגלל שהגבולות פתוחים לא אומר שהנסיעות יחזרו מיד", אמר בשבוע שעבר, נשיא לשכת המסחר האמריקאית בסין, מייקל הארט. "אני לא חושב שהחברות האמריקאיות או הבינלאומיות יחזרו מיד לשגרה מכיוון שהמטוסים האלה כבר טסים בנתיבים אחרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה