בעולם

אחרי כולן: סין מבטלת את חובת הבידוד

ב-8 בינואר התיירים שיגיעו לסין כבר לא יצטרכו בחובת בידוד, כך הודיעה סין אתמול (שני). מדובר בשינוי שמגיע אחרי כמעט שלוש שנים
מערכת ice | 
סין מבטלת את חובת הבידוד (צילום freepik, vecteezy)
סין הודיעה אתמול (שני) כי החל מה-8 בינואר תיירים שיגיעו למדינה לא יצטרכו יותר בחובת בידוד. השינוי מגיע אחרי כמעט שלוש שנות מדיניות האפס סובלנות כלפי הקורונה.
מאז מרץ 2020, נוסעים לסין נאלצו להיכנס להסגר, בדרך כלל במלון ייעודי ולמשך 14 ימים. המדיניות הנוכחית דורשת חמישה ימי הסדר במתקן מרוכז, ולאחר מכן שלושה ימים בבית.

ועדת הבריאות הלאומית של סין אמרה גם כי החל מה-8 בינואר, הרשויות יפסיקו לעקוב אחר מגעים הדוקים של חולי הקורונה ואף יבטלו את ההגבלות שהאטו את יבוא הסחורות.
הוועדה אמרה שתיירים הנכנסים לסין יצטרכו להציג בדיקה שלילית מ-48 השעות שקדמו להגעתם ובמהלך הטיסה עדיין יצטרכו לעטות מסיכת פנים.
השנים בהן היו סגרים והגבלות בסין, גם הרבה אחרי שרוב העולם כבר חזר לשגרה, גררו עמן השלכות כלכליות רבות. חברות ומדינות שונות מצאו פתרונות במקומות אחרים.
"רק בגלל שהגבולות פתוחים לא אומר שהנסיעות יחזרו מיד", אמר בשבוע שעבר, נשיא לשכת המסחר האמריקאית בסין, מייקל הארט. "אני לא חושב שהחברות האמריקאיות או הבינלאומיות יחזרו מיד לשגרה מכיוון שהמטוסים האלה כבר טסים בנתיבים אחרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה