בעולם

ממשל ביידן מגביר את הסנקציות נגד סין

שורת הגבלות חמורות על עשרות חברות סיניות יוטלו, כך פרסם משרד המסחר האמריקאי. הסיבה לסנקציות היא השימוש של אותן חברות במטרה לשדרג את הצבא הסיני
מערכת ice | 
ג'ו ביידן, שי ג'ינפינג (צילום פייסבוק/ג'ו ביידן, pixabay)
ממשל ביידן ממשיך להטיל הגבלות על סין. ארה"ב הודיעה אתמול (חמישי) כי היא מתכוונת להטיל הגבלות חמורות על עשרות חברות, רובן סיניות, וזאת בעקבות הניסיונות שלהן להשתמש בטכנולוגיות חדשות במטרה לשדרג את הצבא הסיני.
במסגרת ההגבלות על החברות יפגעו גישתן למוצרים, תוכנה וטכנולוגיה אמריקאית, כולל בינה מלאכותית ומיחשוב מתקדם, כך פרסם משרד המסחר האמריקאי בהודעתו.

לדברי תת שר התעשייה והביטחון לענייני מסחר הסביר כי המטרה היא פגיעה ביכולתה של בייג'ין "להשתמש בבינה מלאכותית, מיחשוב מתקדם, וטכנולוגיות עוצמתיות אחרות הזמינות בשוק, לטובת שדרוג צבאה ופגיעה בזכויות אדם. המגמה הזאת תימשך, כמו גם מאמצינו לזהות ולהפריע למאמציה של רוסיה להשיג פריטים וטכנולוגיות שישמשו את המלחמה הברוטלית שלה נגד אוקראינה, כולל כאלה שמקורם באיראן".
בנוסף, כפי שניתן לראות, פרט לפגיעה במטרת הסיניות, המטרה בפעולה האמריקאית היא פגיעה בחברות רוסיות התומכות בפלישה של המדינה לאוקראינה.
"כבר הרבה זמן אני משמיע את הזעקה באשר לסיכונים החמורים לביטחון הלאומי ולכלכלה שמציבה YMTC וחברות נוספות שמגובות על ידי המפלגה הקומוניסטית הסינית, כמו CXMT ו-SMIC", טען מנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט צ'אק שומר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה