בריאות

נלחמים בקורונה: אורה אייר מדווחת על הזמנה מהותית ממערכת החינוך

החברה, אשר מייצרת פלטפורמות חכמות לטיהור אוויר בסביבה התוך מבנית וניטור אוויר בישראל ובמדינות נוספות בחו"ל, מדווחת הבוקר על עסקה מהותית נוספת בתחום החינוך
מערכת ice | 
אורה אייר
חברה אורה אייר הישראלית שעוסקת בפיתוח, שיווק ותפעול פלטפורמות חכמות לטיהור אוויר בסביבה התוך מבנית וניטור אוויר בישראל ובמדינות נוספות בחו"ל, מדווחת הבוקר (רביעי) לבורסה הישראלית על עסקה מהותית נוספת בתחום החינוך והזמנת מערכות בהיקף של כ-1.3 מיליון ש"ח לטובת התקנתן בכיתות הלימוד. סך כל ההזמנות שקיבלה החברה ממערכת החינוך בישראל בשנה החולפת: כ-8.5 מיליון ש"ח.
אביעד שניידרמן, מנכ"ל ומייסד אורה אייר אומר: "אורה אייר הוכיחה בשנה האחרונה פעילות מרשימה בתחום החינוך בישראל. מתחילת השנה הנוכחית מעל 25% מהרשויות נתנו בנו אמון ובחרו להתקין את המערכת החכמה של אורה אייר בגני הילדים ובתי הספר. אנו מודים לרשויות על האמון וקוראים לרשויות נוספות להצטרף לפרויקט המבורך של משרדי החינוך והבריאות, שמטרתו לשמור על בריאות הילדים וצוותי ההוראה".
"במקביל לפעילות המוצלחת שלנו בישראל אנו משקיעים משאבים רבים לטובת שכפול ההצלחה במערכת החינוך בארצות הברית – שם הוקצו תקציבי עתק (כ-10 מיליארד דולר) להתקנת מטהרי אוויר במערכת החינוך. בתקופה האחרונה מספר בתי ספר בארה"ב בחרו להתקין את המערכות החכמות של אורה אייר ואנו מאמינים כי עסקאות אלה מהוות סלילת דרך לבתי ספר נוספים בעתיד הקרוב", הוסיף שניידרמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה