השוק

צעד ענק לחברת אורה אייר הישראלית: נכנסת לשוק ההודי

 אורה אייר הישראלית מכריזה על הסכם הפצה בלעדי ואסטרטגי ברחבי הודו עם תאגיד Wipro Enterprises. על רקע ההסכם: רשת בתי המלון היוקרתית אוברוי (Oberoi) ביצעה הזמנה להתקנת 550 מערכות חכמות של אורה אייר לניטור וטיהור אוויר בחדרי המלון 

מערכת ice | 
אורה אייר
חברת אורה אייר הישראלית, שפיתחה את מערכת טיהור האוויר המתקדמת בעולם, המסננת ומטהרת אוויר בחללים סגורים, תוך ניטור איכות האוויר בזמן אמת, מדווחת היום למשקיעיה על חתימת הסכם הפצה בלעדי עם Wipro Enterprises להפצת מערכות אורה אייר בכל רחבי הודו. במסגרת ההסכם, Wipro Enterprises באמצעות חברת Wipro Lighting תוסיף את תחום ניהול איכות האוויר בחללים סגורים בתוך הבית לפורטפוליו שלה. יחד, Wipro Lighting ו-Aura Air יספקו פתרונות לניטור וטיהור אוויר בשוק ההודי.
Wipro Lighting, חלוצה במוצרי ופתרונות תאורה חכמה בהודו, היא בין חברות התאורה הגדולות במדינה ומהווה שם נרדף לפתרונות תאורה ומקומות ישיבה חדשניים לחללים פנימיים כגון משרדים מסחריים, שירותי בריאות, קמעונאות, מוסדות חינוך, חללי ייצור ונוספים. ברקע הדברים, רשת בתי המלון אוברוי (Oberoi), הידועה כרשת בתי המלון יוקרתית בהודו, ביצעה בימים האחרונים הזמנה להתקנת 550 מערכות מתקדמות של אורה אייר לניטור טיהור וסינון אוויר. לפני מספר חודשים, המכון למדיניות אנרגיה באוניברסיטת שיקגו (EPIC), קבע כי שמחלות ריאות ולב הנגרמות על ידי מזיהום PM2.5 מפחיתות את תוחלת החיים ותושבי ניו דלהי צפויים לאבד 10 שנות חיים אם רמת זיהום האוויר הנוכחית תמשך.
אביעד שניידרמן, מייסד ומנכ"ל עולמי של Aura Air: "השותפות עם Wipro Lighting, היא עדות אמיתית לכך ש-Aura Air כאן כדי להישאר. מעבדות מוסמכות NABL ומחקרים שונים ברחבי הודו קבעו כי ביכולתה של המערכת החכמה של Aura Air לטהר את האוויר בחללים הסגורים ולהשמיד וירוסים מכל הסוגים. באמצעות התשתית המרשימה של Wipro Lighting, אורה אייר פורצת גבולות גם בהודו ותספק אוויר נקי לפלח אוכלוסייה עצום שסובל רבות מזיהום אוויר. הסכם זה הינו בעל חשיבות אסטרטגית לפעילות הגלובלית של החברה והודו היא יעד מרכזי בה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה