ויראלי

אימה בטיסה מתאילנד: המטוס עלה באש בזמן ההמראה

דרמה גדולה התרחשה בטיסה של חברת התעופה הרוסית "אזור אייר" מהאי האהוב על הישראלים, פוקט שבתאילנד, כאשר במהלך ההמראה המנוע החל לעלות באש והגלגלים התפוצצו
מערכת ice | 
מטוס ארקיע (צילום פייסבוק/ארקיע)
דרמה גדולה התרחשה היום (שני) בטיסה של חברת התעופה הרוסית "אזור אייר" מהאי האהוב על הישראלים, פוקט שבתאילנד. המטוס הוותיק, בן ה-26 שנה מסוג  בואינג 767, שנשא עליו 309 נוסעים ו-12 אנשי צוות, החל לבעור על מסלול ההמראה בנסיעה במהירות של 120 מייל לשעה בעקבות תקלה במנוע.
במקביל, האימה בקרב נוסעי המטוס רק עלתה כאשר גם גלילי המטוס התפוצצו. הטייס ביטל את ההמראה. דובר החברה מסר כי כל הנוסעים שוכנו בבתי מלון באזור, ובכוונת החברה להטיס אותם עוד היום חזרה לבירת רוסיה, מוסקבה, בטיסה חלופית. 
על פי הערכות בעולם התעופה, הסיבה לאירוע החריג נובעת מכך שבתקופה האחרונה חברות התעופה הרוסיות מעגלות פינות ולא מתחזקות את מטוסיהן בצורה הנאותה. הדבר נובע מההגבלות על רוסיה מצד יצרניות המטוסים בכל הקשור לתחזוקם, עקב פלישתה לאוקראינה והמלחמה שמתרחשת באזור.
בעקבות כך, אלכסנדר נרדקו, ראש הסוכנות הפדרלית לתחבורה אווירית, פרסם הודעה מיוחדת בה טען: "אני בטוח שלא יותר מסוכן לטוס במטוסים שלנו, ואין שום קשר בין מה שקרה לבין היעדר חלקי חילוף מקוריים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה