תיירות

ענקית התעופה בהודעה ללקוחות: זה השינוי שיקרה בתפריט הארוחות

בריטיש איירווייז משנה את תפריט הארוחות בטיסותיה, מאריכה את שעות הגשת ארוחות הבוקר כדי לחסוך בהוצאות ולהתאים להעדפות הנוסעים, תוך שמירה על נוחותם במהלך טיסות ארוכות טווח
מערכת ice | 
תעופה (צילום shutterstock)
חברות התעופה מתמודדות עם אתגרי חיסכון בהוצאות כדי לשפר את הרווחים שלהן, והדבר בא לידי ביטוי בדרכים שונות. דוגמאות לכך כוללות את צמצום המושבים במטוסים כדי להכניס יותר נוסעים, וכן גביית תשלומים עבור שירותים נוספים כמו בידור ומזוודות.
בעבר, חברה אחת הצליחה לחסוך מאות אלפי דולרים על ידי הוצאת זית מהתפריט שלה, בעוד שחברת יונייטד איירליינס הפחיתה הוצאות בכ-290 אלף דולר בשנה על ידי החלפת נייר המגזין שלה, מה שהקטין את משקל המטוס והפחית את צריכת הדלק. חברת קוואנטס האוסטרלית גם היא יישמה חיסכון משמעותי על ידי הסרת חליפות ההצלחה בטיסות שממריאות מעל יבשה.

 
בזמן האחרון, חברת בריטיש איירווייז פועלת לשדרוג חוויית הנוסעים על ידי שינוי בהגשת ארוחות הבוקר. החברה תאריך את שעות הגשת הארוחות, כך שבטיסות ארוכות טווח שממריאות בשעה 11:30 תוגש הארוחה סביב השעה 13:00. השינוי נעשה לאחר שהחברה הבחינה בנכונות הנוסעים לבחור בארוחות בוקר עם ביצים וירקות במקום ארוחות בשר חמות, מה שמוביל לכך שהן מקבלות את השם “בראנצ’”.
מצד שני, אנשי הצוות מציינים כי ארוחות הבוקר זולות יותר לייצור, ומספקות פחות אפשרויות בחירה. בנוסף, בטיסות שממריאות לאחר השעה 21:00, החברה תגיש רק אוכל קל כדי לאפשר לנוסעים לישון בצורה טובה יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה