כסף וצרכנות

ענקית התעופה במהלך עם אילון מאסק: זה השינוי החדש בטיסות

חברת התעופה תשיק שירות אינטרנט חדשני, STARLINK, של אילון מאסק ללקוחותיה שיטוסו החל משנת 2025, שישמש אותם לשירותם נרחבים כמו בידור, עבודה ועוד
ענת סימן טוב | 
טיסה מישראל (צילום shutterstock)
חברת התעופה יונייטד איירליינס שטסה בעיקר לארצות הברית מהארץ,  תציע ללקוחותיה שירות אינטרנט אלחוטי חינם בכל המטוסים בחודשים הקרובים, כאשר היא שותפה לרשת Starlink של אילון מאסק.
הספק שבסיסו בשיקגו אמר ב-13 בספטמבר שללקוחות תהיה גישה לשירות אינטרנט מהיר באוויר למטרות סטרימינג עבודה, משחקים, הודעות ושירותי מסחר אלקטרוני. "הקישוריות החדשה של שער לשער תפתח חוויות שהם גיים צ'יינג'ר בשמיים, בקנה מידה שאף חברת תעופה גדולה אחרת בארה"ב לא מספקת", מוסיפה החברה.
יונייטד מצפה לצייד יותר מ-1,000 מטוסים בשירותי האינטרנט של אילון מאסק. הניסויים אמורים להתחיל בתחילת 2025 עם טיסות הנוסעים הראשונות של המטוסים המצוידים ב-Starlink המתוכננות להמשך אותה שנה. "אנו מצפים שיהיה Starlink Wi-Fi בכל מטוסי יונייטד במהלך השנים הקרובות", מוסיפה החברה באתר האינטרנט שלה.
נכון לעכשיו, חברת התעופה האמריקאית משתמשת בארבע חברות אינטרנט כדי להציע שירות Wi-Fi ללקוחותיה, אך כמובן שרשתות אלו מוגבלות ביכולות שלהם.
"כל מה שאתה יכול לעשות על הקרקע, בקרוב תוכל לעשות על מטוס יונייטד בגובה 35,000 רגל, כמעט בכל מקום בעולם", אומר המנכ"ל סקוט קירבי. "הקישוריות הזו פותחת את הדלת לחוויית בידור טובה עוד יותר בטיסה, בכל משענת - יותר תוכן, זה יותר מותאם אישית."
כזכור יונטייד ביטלה את הטיסות שלה לארץ, עד להודעה חדשה וזאת בגלל שהם לא לוקחים סיכון עקב המצב הבטחוני ללון בארץ.
ביולי יונייטד פרסמה כי הרווח ברבעון השני שלה עלה ב-23% ל-1.32 מיליארד דולר מהכנסות של 13.7 מיליארד דולר, עלייה של יותר מ-5% ביחס לסך הרבעוני של 13 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה