תיירות

אל על בבשורה מטורפת ללקוחות הנוסע המתמיד: זה ההסכם החדש שנחתם

מועדון הנוסע המתמיד של אל על ורשת מלונות סטאי, הרברט סמואל ואורכידאה, חתמו על הסכם שיתוף פעולה אשר יאפשר ללקוחות המועדון, מחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD, ליהנות מצבירת נקודות מואצת - פי 3, ברכישת חופשות ושירותי ספא ברשת מלונות הקבוצה. כך זה עובד
מערכת ice |  1
מחירי טיסה (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, shutterstock, דוברות אל-על)
מועדון הנוסע המתמיד של אל על ורשת מלונות סטאי, הרברט סמואל ואורכידאה, חתמו על הסכם שיתוף פעולה אשר יאפשר ללקוחות המועדון, מחזיקי כרטיס האשראי פליי קארד (FLY CARD), ליהנות מצבירת נקודות מואצת - פי 3, ברכישת חופשות ושירותי ספא ברשת מלונות הקבוצה. 
לקוחות FLY CARD יוכלו לצבור 50 נקודות עבור כל 125 שקל שישולמו בהזמנה לאחד ממלונות סטאי, אורכידאה והרברט סמואל, לקוחות FLY CARD PREMIUM יצברו 50 נקודות עבור כל 100 שקל.
ענת סטריק - דהאן, משנה למנכ"ל רשת מלונות סטאי, הרברט סמואל ואורכידאה, מסרה: "אנו גאים בשיתוף הפעולה עם מועדון הנוסע המתמיד של  אל על ו FLY CARD, בתי המלון שלנו המתאפיינים בארכיטקטורה מוקפדת, במיקומים נבחרים, ובחוויית אירוח ייחודית הכוללת חדרים ווילות עם בריכות פרטיות ובתי ספא עם מגוון טיפולי גוף מפנקים. בתי המלון זוכים לביקוש רב בקרב שוק תיירות הפנים, ומהווים פוטנציאל אירוח עבור רבים מחברי מועדון הנוסע המתמיד".
רונן גלפרין, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד ו-FLY CARD, סיפר: "אנו במועדון הנוסע המתמיד של אל על שואפים תמיד להעניק ללקוחותינו הטבות משתלמות. לקוחותינו מעריכים הטבות לחופשות בארץ ובחו"ל, ולכן אנו שמחים להציע להם את ההזדמנות לצבור נקודות מואצות באמצעות חוויות ייחודיות ברשת מלונות סטאי, הרברט סמואל ואורכידאה. שיתוף הפעולה החדש מאפשר לנו להמשיך ולספק ללקוחותינו הנאמנים אפשרויות צבירה גם בחופשותיהם בארץ". 
מועדון הנוסע המתמיד של אל על, מונה כיום למעלה מ-3 מיליון חברים בארץ ובעולם, מתוכם 400 אלף מחזיקים בכרטיס האשראי הייעודי של המועדון, FLY CARD. המועדון מרחיב באופן מתמיד את שיתופי הפעולה שלו עם חברות תעופה בינלאומיות, ביניהן דלתא, וירג'ין אטלנטיק, אתיחאד, KLM, אייר פראנס ועוד.
חברי המועדון נהנים מצבירה ומימוש נקודות במגוון רחב של נתיבים בינלאומיים. בנוסף, מחזיקי FLY CARD זוכים לצבור נקודות גם בתחומים כמו צרכנות, תיירות ולייף סטייל, הודות לשיתופי פעולה עם חברות מובילות.
רשת מלונות סטאי, הרברט סמואל ואורכידאה, בבעלות וניהול קבוצת ג'ורדאש, מונה 13 בתי מלון במיקומים נבחרים ברחבי הארץ, מהגליל העליון ועד אילת בדרום. רשת המלונות מכילה כ-1500 חדרי אירוח ברמה גבוהה ומשלבת חוויות קולינריות ומסעדות שף, מתחמי ספא מפנקים ועוד. 
בין מלונות היוקרה של הרשת נמנים מלונות סטאי תל אביב וסטאי כנרת. מלון סטאי תל אביב משתייך לקולקציית מלונות The Leading Hotels of the World, ואף נבחר לאחד מהמלונות המומלצים ביותר בישראל על ידי מגזין FORBES.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מניה פח
    אלעד 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה
    סגור