תיירות

אל על משנה כיוון: זו המהפכה שצפויה במועדון הנוסע המתמיד

החל מאפריל 2025, צפויים שינויים בשיטת צבירת ה"יהלומים" - המטבע הווירטואלי הקובע את מעמד החברים במועדון, השינויים עלולים להשפיע במיוחד על הנוסעים התכופים ועל כ-400 אלף מחזיקי כרטיסי האשראי "פליי קארד"
מערכת ice |  4
אל על (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של אל על/ Yochai Mossi)
אל על, חברת התעופה הלאומית של ישראל, עומדת בפני שינוי משמעותי במועדון הנוסע המתמיד שלה. החל מאפריל 2025, צפויים שינויים בשיטת צבירת ה"יהלומים" - המטבע הווירטואלי הקובע את מעמד החברים במועדון. מהלך זה, לפי הערכות גורמים בענף, נובע מהשינוי בעמדת הכוח של החברה בשוק התעופה הישראלי מאז אוקטובר 2023.
על פי הפרסום בגלובס, המועדון, המונה למעלה מ-3 מיליון חברים, מציע כיום חמש דרגות חברות עם הטבות הולכות וגדלות. השינוי הצפוי עלול להקשות על חברי המועדון לשמור על מעמדם או לעלות לדרגה גבוהה יותר, כאשר כמות היהלומים הנדרשת למעבר בין הדרגות עשויה לעלות בעד 30%. משמעות הדבר היא שחברים יצטרכו לטוס יותר או לבצע רכישות רבות יותר כדי לשמור על מעמדם.

השינויים עלולים להשפיע במיוחד על הנוסעים התכופים ועל כ-400 אלף מחזיקי כרטיסי האשראי "פליי קארד". עם זאת, אל על מדגישה כי השינויים לא יהיו דרסטיים וייתכן שחלק מהדרגות לא יושפעו כלל. השינוי בגישת החברה מעיד על התאמה למציאות החדשה בשוק התעופה הישראלי.
במקביל לשינויים אלה, אל על שוקלת הצטרפות לברית תעופה בינלאומית, כגון SkyTeam. מהלך כזה עשוי לפתוח בפני חברי המועדון אפשרויות חדשות, כולל הכרה הדדית בטיסות עם חברות אחרות וגמישות רבה יותר בצבירת ומימוש נקודות ברחבי העולם.
שינויים אלה מסמנים תקופה של תמורות בענף התעופה הישראלי. בעוד שחלק מהנוסעים עשויים למצוא את השינויים מאתגרים, אחרים יראו בהם הזדמנות להתאים את הרגלי הטיסה שלהם. השאלה המרכזית היא האם מהלכים אלה יחזקו את מעמדה של אל על בשוק התחרותי או יובילו לקוחות נאמנים לחפש אלטרנטיבות, ורק הזמן יגלה את ההשפעה האמיתית על עתיד התעופה הישראלית.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הכיוון היחידי
    אלמטה 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהם הולכים עם ה-30 מקסים המתרסקים שהם קנו בכלום כסף זה למטה.
    סגור
  • 2.
    יחס המרה מהגרועים בעולם, למה שנרצה מועדון כזה?
    לא 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    30,000 נקודות = 200$ באל על. פשוט שונאיםן את הלקוחות ואת המועדון. שנאה תהומית
    סגור
  • 1.
    באלעל יחס ההמרה גרוע
    כג,#₪%,# 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בחו"ל 1דולר/אירו = נקודה. בישראל 150 ₪ = נקודה אחת. בנתם את הרמאות. בחו"ל הנוסע עם נקודות לא משלם מיסים, בארץ המיסים בדרך כלל יותר ממחיר הכרטיס. ל ידי 34 אלף נקודות ששוות ... 234 דולר !!!!
    סגור
  • לא נכון
    גיל 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יונייטד- 30 אלף נקודותשווה ערך ל 800 דולר
    סגור