תיירות

השלט בשדה התעופה המרכזי מעורר סערת ענק: "זה לא אנושי"

סערה גדולה מתחוללת לאחרונה בניו זילנד,  זאת בשל שלט קטן בשדה התעופה המקומי בדנידין, באזור היציאה משדה התעופה, עליו כתוב: "זמן חיבוק מקסימלי 3 דקות. לחיבוקים חמים וארוכים יותר השתמשו באזור החניון"
מערכת ice | 
טיסה לחו"ל (צילום shutterstock)
סערה גדולה מתחוללת לאחרונה בניו זילנד, והגיעה גם לחובבי התעופה בעולם, זאת בשל שלט קטן בשדה התעופה המקומי בדנידין, באזור היציאה משדה התעופה, עליו כתוב: "זמן חיבוק מקסימלי 3 דקות. לחיבוקים חמים וארוכים יותר השתמשו באזור החניון".
זה אמנם נשמע מוזר, אך בסופו של דבר הסיבה לשלט היא די הגיונית: בנמל התעופה סובלים מתורים ופקקים שנוצרים בשדה התעופה בזמן שאנשים חוזרים מטיסות ופוגשים בבני משפחתם, כך שהם מבקשים שהחיבוקים ייקחו פחות זמן, וכך הפקקים שנוצרים במקום יפחתו משמעותית, ואנשים שתקועים עם המזוודות והתיקים במעבר יזוזו משם.
אלא שהבקשה של שדה התעופה המרכזי בדרום ניו זילנד עוררה סערה גדולה ברשת, כאשר בפוסט שעלה בנושא בפייסבוק כתבה אחת הגולשות כי "זה לא אנושי. אי אפשר לקבוע מגבלת זמן על חיבוקים". גולשת אחרת כתבה: "הם רוצים שתתפסו טיסות, לא חיבוקים". גולש נוסף כתב בציניות: "הדודות של ניו זילנד לא יאהבו את זה".
 
נמל התעופה של דנידין, דניאל דה בונו, התראיין לתחנת הרדיו הניו זילנדית RNZ, שם סיפר: "זרימה מהירה יותר של נוסעים מאפשרת בסופו של דבר יותר חיבוקים עבור נוסעים אחרים. לאלו הזקוקים ליותר זמן, מגרש החניה של נמל התעופה מציע חלופה המאפשרת שהייה של 15 דקות בחינם". מה דעתכם?
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה