תיירות

חברת התעופה הישראלית עושה מהפכה בטיסות: זה מה שיקרה הקיץ

חברת התעופה הישראלית ארקיע, מתכוננת לעומסים הגדולים שצפויים בנמל התעופה בן גוריון הקיץ ומודיעה כי חתמה על הסכם חכירה רטובה של מטוס בואינג מדגם אירבס 321. כל מה שצריך לדעת על העסקה החדשה של ארקיע
מערכת ice | 
המטוס החדש של ארקיע (צילום דוברות ארקיע)
חברת התעופה הישראלית ארקיע, מתכוננת לעומסים הגדולים שצפויים בנמל התעופה בן גוריון הקיץ ומודיעה היום (ראשון) כי חתמה על הסכם חכירה רטובה של מטוס בואינג מדגם אירבס 321. 
שחקן החיזוק החדש, יתווסף לצי המטוסים של ארקיע ויחל לטוס מאמצע יולי ועד לסוף אוקטובר. המהלך הזה נועד להגדיל את מספר הטיסות, עבור הביקוש הגבוה בעונת הקיץ. חברת fly 2 sky  היא בעלת צי של 8 מטוסים, המפעילה טיסות בכל אירופה. המטוס  החכור בעל 212 מושבים, יאויש על ידי צוות אוויר של החברה ולכל טיסה יצוותו דייל/ת של ארקיע.
המהלך של ארקיע מגיע על רקע מלחמת "חרבות ברזל", כאשר העומס בנתב"ג אמנם צפוי להיות מעט פחות משמעותי מקיץ רגיל, אך ארקיע ממשיכה להפעיל טיסות לעומת חברות תעופה בינלאומיות רבות שהפסיקו לטוס לישראל או שלחילופין צמצמו משמעותית את הקווים שלהן, ולפיכך היא מתגברת את צי המטוסים שלה. 
עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע, מסר כי: "המטוס הנוסף אשר יצטרף לצי המטוסים, יאפשר להרחיב תדירות במפת הטיסות של החברה, הטסה כיום ל-27 יעדים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה