תיירות

ארקיע מחממת מנועים: כך מתכוננת חברת התעופה לאולימפיאדה

ארקיע שלקחה חלק ביום הגיבוש המיוחד והמרגש של ספורטאי המשחקים האולימפיים בפריז, העניקה לספורטאי ומאמני המשלחת, שנכחו שם בהמוניהם, כאשר צפויה משלחת גדולה במיוחד, דמויות לגו בדמותם. הספורטאים גם כאן לא עשו הנחות זה לזו והתחרו ביניהם, מי מרכיב את הדמות מהר יותר.
מערכת ice | 
ארקיע (צילום ארקיע)
ארקיע מחממת מנועים לקראת המשחקים האולימפיים פריז 2024. אמש (שלישי) נערך בוינגייט גיבושון שאירגן הוועד האולימפי לקראת המשחקים האולימפיים פריז 2024.  חברת התעופה ארקיע, המטיס הרישמי לתחרות, לקחה חלק ביום הגיבוש המיוחד והמרגש.   
ארקיע העניקה לספורטאי ומאמני המשלחת, שנכחו שם בהמוניהם, כאשר צפויה משלחת גדולה במיוחד, דמויות לגו בדמותם. הספורטאים גם כאן לא עשו הנחות זה לזו והתחרו ביניהם, מי מרכיב את הדמות מהר יותר.

ליאת סומר דוברת ארקיע מסרה בצל האירוע: "אנחנו נרגשים  וגאים לקראת הטסת המשלחת האולימפית ביולי לפריז 2024 ומאחלים לספורטאים להמריא כמונו הכי גבוה שאפשר".
רק לאחרונה, חברת ארקיע חשפה את הפרזנטורית החדשה שלהם, אשר תקדם את המותג ואת יעדי הקיץ של החברה. מי שנבחרה לתפקיד המכובד היא הקומיקאית ליטל שוורץ (ששמה לאחרונה בהקשר קצת פחות חיובי). שוורץ מסרה: "אני מתרגשת להצטרף לארקיע, אין דבר יותר כיף מלפרסם חברה תעופה ישראלית שמזכירה לכל אחת ואחד מאיתנו, שלפעמים צריך לעצור ופשוט לצאת לנופש קצר".
מארקיע מסרו כי הם שמחים על הצטרפותה של שוורץ לחברה. עוד הוסיפו: "בחרנו בשוורץ להיות הפנים החדשות של המותג מאחר והיא מצחיקה, חמה וכיפית. בדיוק כמו ארקיע". נציין כי בין היעדים המובילים של ארקיע ניתן למצוא את איי יוון, בטומי, זנזיבר, סיישל, ואף ערים אירופאיות רבות כמו אמסטרדם, רומא ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה