TOP 5

זו החברה שמכניסה מיליארד דולר כל 15 שעות

כמה זמן לוקח לחברות הגדולות בעולם להרוויח מיליארד דולר? מייקרוסופט מכניסה את הסכום ב-40 שעות בלבד, אך היא רק במקום החמישי ברשימה, איזו חברה מכניסה את הסכום ב-15 שעות?
מערכת ice | 
דולרים (צילום shutterstock)
ההכנסות של החברות הגדולות בעולם זה תמיד מעניין, אך האם ידעתם כמה זמן לוקח לכל חברה בממוצע להכניס מיליארד דולר? להלן רשימת 5 החברות שרושמות את הכנסת הסכום בזמן הקצר ביותר בקביעות:
 
5. מייקרוסופט - מיליארד דולר ב-40 שעות. מוצרי חברת הענק כוללים את המותגים הידועים בעולם, ביניהם מערכת ההפעלה Windows, חבילות התוכנה המשרדיות אופיס, תוכנת שיחות הווידאו סקייפ, הדפדפנים אקספלורר ואדג', שפת התכנות #C, מנוע החיפוש בינג, הרשת החברתית הפופולרית LinkedIn, שירות האחסון בענן OneDrive, מאגר הקוד החופשי GitHub, את העוזרת האישית הווירטואלית Cortana ואת אתר החדשות msn.
4. טסלה - מיליארד דולר ב-37 שעות. חברה אמריקאית בינלאומית העוסקת בייצור כלי רכב חשמליים, ייצור ואחסון של אנרגיה סולארית, ופיתוח טכנולוגיות של אנרגיה נקייה. החברה נוסדה ב-2003 ומטה החברה ממוקם באוסטין, בירת מדינת טקסס שבארצות הברית. נמנית עם החברות המרכיבות את מדד S&P 500.
3. גוגל - מיליארד דולר ב-29 שעות. החברה מציעה מגוון מוצרי אינטרנט, כגון: שירות הדואר האלקטרוני "ג'ימייל", אתר הווידאו "YouTube". גוגל מציעה גם תוכנות כגון דפדפן האינטרנט "גוגל כרום". בנוסף גוגל מובילה את פיתוחה של מערכת ההפעלה לטלפונים סלולריים "אנדרואיד", מערכת ההפעלה למחשבים "Chrome OS" מערכת ההפעלה לטלוויזיות Android TV.
2. אפל - מיליארד דולר ב-22 שעות. המוצרים המוכרים ביותר של החברה הם קו המחשבים מקינטוש, סדרת הטלפונים החכמים אייפון, מותגי האוזניות AirPods ו-Beats, שירות המוזיקה אפל מיוזיק, חנות האפליקציות App Store וסדרת מחשבי הלוח אייפד.
1. אמזון - מיליארד דולר ב-15 שעות.  החברה של ג'ף בזוס, הייתה מחלוצות המסחר באינטרנט והתפרסמה בראשיתה במכירת ספרים, אך בהמשך החלה למכור גם דיסקים, סרטים, מוצרי אלקטרוניקה, בגדים ועוד. עם התפתחותה של החברה ניתן לקנות באתר החברה מגוון רחב מאוד של מוצרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה