עסקי ספורט

ליברפול הורידה שלט לזכר אוהדים ישראלים שנרצחו: "מועדון של בוגדים"

קבוצות הפריימרליג ממשיכות להתעלם מהטבח הנוראי שאירע בגבול רצועת עזה לפני כשבועיים, ליברפול הורידה דגל שעליו הונף תמונותיהם של ארבעה נרצחים אוהדי הקבוצה, טוטנהאם דרשה שלא להכניס דגל ישראל למשחקה מול פולהאם וצ'לסי הודיעה כי ניתן יהיה להכניס דגל ללא מגן דוד
מערכת ice |  1
כדורגל (צילום freepik)
קבוצות הפריימרליג ממשיכות להתעלם מהטבח הנוראי שהתרחש בישראל לפני כשבועיים בו מצאו את מותם יותר מ-1,400 ישראלים, חלקם גם היו אוהדי הקבוצות השונות בליגה האנגלית הראשונה.ליברפול לה קהילת ישראלים גדולה פתחה אמש את המחזור הראשון בפריימרליג שאירע מאז הטבח הרצחני. לפני המשחק נערכה דקת דומייה לזכר הקורבנות משני הצדדים. במהלך המשחק הונפו לא מעט דגלי פלסטין יחד עם קריאות "תשוחרר פלסטין". אוהד ליברפול ישראלי טען ברשת החברתית X כי המועדון החרים מספר דקות לפני שריקת הפתיחה דגל עליו היו שמות ותמונותיהם של הנרצחים הישראלים אוהדי הקבוצה, אולם אישרו להניף דגלי פלסטין.
אצל היריבה העירונית אברטון, השחקנים דווקא כן הזכירו את הטבח ועלו עם סרטים שחורים לזכר הקורבנות משני הצדדים, אולם דאגו להזכיר את משפחת קוץ מכפר עזה שהיו אוהדי הקבוצה ואף נכחו במשחק נגד ארסנל לפני חודש. בצד הכחול של ליברפול הודיעו כי ייערכו במשחק הבית הבא של הקבוצה בגביע הליגה, טקס לזכרם.

אצל הקבוצה ה"יהודית" של הליגה טוטנהאם הודיעו כי לא יכניסו דגלי ישראל במשחק נגד פולהאם מחר, היא אמנם גינתה את הרג האזרחים משני הצדדים, אולם לא הזכירה את הישראלים, על אף היותו של הבעלים דניאל לוי יהודי. צ'לסי הקשתה על האוהדים הישראלים הכנסת דגל עם מגן דוד וקבעה כי ניתן יהיה להכניס דגל ללא מגן דוד. מועדון האוהדים הישראלי סירב לבקשה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עולם אנטישמי
    . 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל העולם נגדנו לא חדש. לבד בעולם.
    סגור