עסקי ספורט

הרגע המרגש של דניאל פרץ: "נאבק בעצמו לא לבכות"

לפני המשחק של באיירן מינכן אמש מול מיינץ, התקיימה דקת דומיה לזכרם של קורבנות מתקפת הטרור של חמאס בגבול רצועת עזה, השוער הישראלי של האלופה באיירן מינכן נראה דומע על הספסל, האוהדים משתי הקבוצות הניפו דגלים נגד הטרור האנטישמי
מערכת ice |  1
דניאל פרץ (צילום אינסטגרם/ דניאל פרץ, shutterstock)
אין ספק שהבונדסליגה הגרמנית היא הליגה שעד כה הכי מזדהה עם ישראל. כזכור מיינץ שחררה את שחקנה ההולנדי ממוצא מרוקני אנואר אל גאזי, לאחר שהעלה פוסט נגד ישראל ובעד חמאס, הקבוצה הגיעה אמש למגרשה הביתי של האלופה. לפני המשחק נערכה דקת דומיה לזכרם של קורבנות הטרור ממתקפת החמאס בגבול רצועת עזה, לפני כשבועיים.
מי שלקח את הרגע הזה בהתרגשות גדולה הוא שוערה הישראלי של באיירן מינכן דניאל פרץ שדמע על ספסל הקבוצה במהלך דקת הדומייה. פרץ עבר שבוע סוער מבחינתו, כאשר שחקן ההגנה ההולנדי ממוצא מרוקני נוסייר מזרוואי התבטא בעד חמאס. למרות שהודיעה כי זו לא עמדת המועדון, החליטה באיירן שלא לשחרר אותו אך חזרה על כך שהיא עומדת לצד ישראל. בבילד נכתב כי "פרץ נאבק בעצמו שלא לבכות, זה היה מרגש".

במשחק שפתח את המחזור בגרמניה, ביום שישי האחרון בין בורוסיה דורטמונד לורדר ברמן נערכה גם כן דקת דומייה לזכרם של קורבנות הטרור בישראל, בה הכרוז הזכיר לאוהדי הקבוצות כי "לפני שבועיים החלה מתקפת טרור של חמאס על אזרחי מדינת ישראל, אנו מזועזעים מהתמונות ומקווים שכל החטופים ישוחררו בהקדם, אנו עומדים בשעה קשה זו לצידם של חברנו בישראל ומביעים סולידריות עם אלו הסובלים מטרור".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לל
    ןן 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צממ
    סגור