עסקי ספורט

חלוץ נבחרת ישראל בהלם: מה עשו נגדו אוהדי הקבוצה היריבה?

אוהדי אוססונה מהליגה הבכירה בסדר הניפו במהלך משחק הליגה אמש נגד גרנאדה, דגלים של פלסטין וקיללו את חלוץ היריבה שון וייסמן, שלא נכח במשחק לאחר שהאורחים הבינו כי קיימות אזהרות ביטחוניות נגד החלוץ הישראלי
מערכת ice | 
נבחרת ישראל במוקדמות היורו (צילום פלאש 90)
שון וייסמן שלא ממש מצליח למצוא את מקומו בליגה הבכירה בספרד, עלה לכותרות בשבוע שעבר ולא בהקשרים חיוביים. החלוץ הישראלי התבטא ברשתות החברתיות נגד תקיפת חמאס על מדינת ישראל וקרא להשמיד את עזה. התבטאויות אלה לא עברו חלק במדינה שרבים מתושביה תומכים במדינה פלסטינית.
לקראת משחק החוץ של קבוצתו גרנאדה נגד הקבוצה הבאסקית אוסאסונה, לא נכלל החלוץ בסגל בעקבות סיבות ביטחוניות. דבר זה לא מנע מהאוהדים השרופים של המקומיים להניף דגלי פלסטין ביציעים ולקרוא בגנותו של החלוץ הישראלי. במהלך המשחק עצמו ניצחה אוסאסונה את גרנאדה.

האוהדים המקומיים הניפו דגלי פלסטין, למרות איסור של מנהלת הלה ליגה, ואוסאסונה צפויה לקנס משמעותי. רק השבוע אוהד של אייבר מהליגה השנייה הניף דגל פלסטין במהלך משחק והורחק מהמגרש, בנוסף לקנס כספי שהוטל עליו. ברשתות החברתיות בספרד התפשט לאחר המשחק סרטון של מאמן אוסאסונה מדבר במהלך כנס שהתקיים לפני מספר שנים בעד פלסטין. זה היה המשחק הראשון בליגה הבכירה מספרד לאחר החזרה ממשחקי הנבחרות באמצע השבוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה