עסקי ספורט

הבן של מרים אדלסון וכוכב 'הכרישים' לשעבר בעסקה מסקרנת

הפועל ירושלים שבבעלותו של מתן אדלסון הודיעה על הסכם חסות עם חברת הפינטק RTMI של איש העסקים סתיו שחם, כוכב העונה השלישית של 'הכרישים' (הראשונה בקשת 12) ולשעבר בעלי מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא
תום נחום | 
מתן אדלסון (צילום דוד מיכאלי, הפועל ירושלים)
מחזיקת גביע המדינה בכדורסל, הפועל ירושלים, שעברה הקיץ לבעלותו של מתן אדלסון, בנה של הישראלית העשירה בעולם, מרים אדלסון, הודיעה היום (רביעי) על עסקה חדשה להסכם חסות לקראת עונת המשחקים הקרובה 2023/24 עם חברת הפינטק RTMI של איש העסקים סתיו שחם, כוכב העונה השלישית של 'הכרישים' (הראשונה בקשת 12) ולשעבר בעלי מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא.
בהודעה הרשמית נכתב: "מועדון הכדורסל הפועל "בנק יהב" ירושלים שמח להודיע כי חברת הפינטק RTMI מצטרפת למעגל השותפים העסקיים של הקבוצה ותשמש נותנת חסות מרכזית במהלך עונת המשחקים הקרובה, 2023-2024. RTMI הינה חברת אשראי פינטק חוץ בנקאית, המעניקה פתרונות מימון דיגטליים חדשניים לעסקים בישראל, המאפשרים התנהלות עסקית נוחה, ללא תלות במסגרות אשראי בנקאיות. במסגרת ההסכם, שמה של RTMI ימוקם בגב גופיות המשחק הן במשחקי ליגת ווינר סל והן במשחקי ליגת האלופות". 

מנכ"ל הפועל "בנק יהב" ירושלים אלון קרמר אמר לאחר החתימה על השותפות: "אני שמח מאוד על הצטרפותה של RTMI למשפחת הפועל. כמו הפועל, גם RTMI חרטה על דגלה חדשנות, מקצוענות ושאיפה למצוינות - ערכים שאנחנו חולקים ולכן מדובר בחיבור טבעי. אני מאמין שביחד, נסייע זה לזה להגשים את המטרות המקצועיות, להגדיל את קהלי היעד ולצמוח כמותגים עסקיים. הפועל ירושלים תחת ההנהגה החדשה הוא מועדון שמתכוון להישאר בטופ של הכדורסל הישראלי ומכוון לטופ האירופאי. מותג עסקי שירצה להיות איתנו עוד חמש שנים, צריך לעלות על הרכבת עכשיו, לפני שהיא יוצאת מהתחנה".

סתיו שחם ומנכ"ל הפועל ירושלים אלון קרמר (לירון מולדובן, הפועל ירושלים)
סתיו שחם, מנכ״ל ובעלים RTMI  אמר לאחר החתימה: "אנחנו שמחים להצטרף למשפחת הפועל ירושלים לעונה חדשה ומרגשת. אנו מאמינים במועדון תחת הבעלות החדשה של מתן אדלסון וההנהלה החדשה, ושמחים להיות שותפים לדרך החדשה של המועדון. כולנו תקווה כי העונה הקרובה תרגש את כל אוהדי הקבוצה ויחד איתם נגיע למחוזות חדשים בכדורסל הישראלי והאירופאי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה