עסקי ספורט

אבל בהפועל ירושלים: שחקן הקבוצה לשעבר מת בגיל 42

שחקן הפועל ירושלים והפועל גלבוע/גליל לשעבר, ברנדון האנטר, מת אמש במפתיע בגיל 42. במועדון מהבירה הגיבו: "משפחת הפועל ירושלים כואבת את מותו הפתאומי של ברנדון האנטר, שחקן הקבוצה בעונת 2009-2010, והוא בן 42 בלבד. אנו שולחים את תנחומינו למשפחה ולחברים. יהי זכרו ברוך"
תום נחום | 
כדורסל (צילום Istock)
אבל בעולם הכדורסל, כאשר ברנדון האנטר, שחקן הפועל ירושלים והפועל גלבוע/גליל לשעבר, שבין היתר שיחק גם ב-NBA בשורות בוסטון סלטיקס ואורלנדו מג'יק, מת אמש (שלישי) בפתאומיות בזמן אימון יוגה בגיל 42 בלבד, כאשר בשני המועדונים בהם שיחק האנטר במהלך התקופה בה שיחק בישראל הגיבו בצער עמוק עם היוודע דבר מותו.
בהפועל ירושלים, בשורותיה שיחק האנטר בעונת 2009/10, כתבו לאחר מותו כך: "משפחת הפועל ירושלים כואבת את מותו הפתאומי של ברנדון האנטר, שחקן הקבוצה בעונת 2009-2010, והוא בן 42 בלבד. אנו שולחים את תנחומינו למשפחה ולחברים. יהי זכרו ברוך".
 
גם בהפועל גלבוע/גליל, בשורותיה שיחק האנטר בעונת 2012/13, הגיבו בצער למותו של שחקן הקבוצה לשעבר וכתבו כך: "מועדון הכדורסל גלבוע גליל מביע את צערו על מותו הפתאומי של ברנדון האנטר, שחקן הקבוצה בעונת 2012/13, שהלך לעולמו בגיל 42. משתתפים בצער המשפחה והחברים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה