עסקי ספורט

הבן של מרים אדלסון בהכרזת ענק: הפועל ירושלים ברכש כפול

הבעלים החדש של הפועל ירושלים, מתן אדלסון, בנם של שלדון אדלסון ז"ל ומרים אדלסון, הישראלית העשירה בעולם, הודיע במסיבת עיתונאים חגיגית כי אקס מכבי תל אביב יובל זוסמן וכוכב הפועל חולון כריס ג'ונסון חתמו במועדון, כמו גם ספידי סמית', שהאריך את חוזהו ויישאר בבירה
תום נחום | 
מתן אדלסון (צילום דוד מיכאלי, הפועל ירושלים)
לאחר שרכש את הפועל ירושלים בכדורסל, מתן אדלסון, בנם של שלדון אדלסון ז"ל ומרים אדלסון, הבעלים החדש של הפועל ירושלים בכדורסל, הכריז היום (ראשון) על רכש כפול משמעותי במסיבת עיתונאים חגיגית, השנייה שלו כבעלים של המועדון האדום מהבירה, כאשר יובל זוסמן וכריס ג'ונסון חתמו במועדון, וכמו כן, ספידי סמית' האריך את חוזהו.
זוסמן, שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב, ששיחק בשתי העונות האחרונות בשורות אלבה ברלין הגרמנית, חתם לשלוש עונות ולהצטרף לירושלמים של אלכסנדר דז'יקיץ', כאשר גם ג'ונסון, שמגיע אחרי שלוש עונות מעולות בהפועל חולון, שכללו גם זכייה באליפות ישראל ובליגה הבלקנית, חוזר לקדנציה שנייה בבירה, כאשר זכה עם ירושלים בגביע המדינה בעונת 2018/19.

כזכור, רק לפני שבוע וחצי אדלסון קיים מסיבת עיתונאים ראשונה וחגיגית להצגתו כבעלים החדש של הירושלמים, כאשר במסגרת אותה מסיבת עיתונאים הודיע על הצטרפותו של הסנטר הישראלי בן ה-23 (2.10 מ'), גבי צ'אצ'אשוילי בחוזה לשלוש עונות, וחוזר לארץ אחרי עונה אחת בבאמברג הגרמנית. בנוסף, אדלסון גם הודיע כי הגארד קאדין קרינגטון האריך את חוזהו בקבוצה ב-3 עונות נוספות, כמו גם המאמן הסרבי אלכסנדר דז'יקיץ', שבעונה החולפת הוביל את הירושלמים לזכייה בגביע המדינה ולגמר ליגת האלופות של פיב"א.
בתוך כך, במסגרת דבריו במסיבת העיתונאים, אדלסון אמר כך: "המטרה הראשית היא לזכות בתארים, אני מאמין שצריכות להיות שתי קבוצות ישראלית ביורוליג ושזה יקרה בקרוב. אנחנו נהיה שם ולא משנה כמה זמן זה ייקח. בינתיים התחייבנו לליגת האלופות של פיב"א לעוד עונה אחת, אבל המטרה היא לשחק ביורוליג, לירושלים מגיע להיות ביורוליג. זה יכול לקחת שנה, שנתיים ואפילו יותר, אבל נעשה את זה בדרך שלנו. אני רוצה שנתפתח גם בזירה הבינ"ל, שנשחק מול קבוצות NBA, נבדוק את האפשרויות למשחקים כאלה בפגרה".
 
כעת, על אף ההישארות בליגת האלופות בשלב זה, בבירה יקוו לעשות את קפיצת המדרגה ולספק תחרות ישראלית למכבי תל אביב ביורוליג בשנים הקרובות, כאשר המשימה יכולה להיות הרבה יותר 'אפשרית' כעת, עם הכסף הגדול אותו צפוי להזרים אדלסון ג'וניור למועדון, זאת כאשר אמו של מתן, מרים אדלסון, היא הישראלית העשירה ביותר בעולם, ומדורגת במקום ה-36 (האישה החמישית) ברשימת עשירי העולם של פורבס עם שווי מוערך של לא פחות מ-36.6 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה