עסקי ספורט

הבן של מרים אדלסון במהלך ענק: מה יקרה בהפועל ירושלים?

מתן אדלסון ממשיך להעלות הילוך בהפועל ירושלים מאז הפך לבעלים של המועדון האדום מהבירה - חברת ניהול אמריקאית המתמחה בהיכלי ספורט תנחת בארץ ותספק חוות דעת במטרה להתאים את הארנה הביתית לסטנדרט של ה-NBA
מערכת ice |  4
מתן אדלסון (צילום דוד מיכאלי, הפועל ירושלים)
אחרי שרכש את הפועל ירושלים בכדורסל וכבר הצהיר על רצונו להפוך את המועדון כבר בשנים הקרובות למועדון יורוליג לכל דבר שעומד בסטנדרטים של ה-NBA, מתן אדלסון, בנם של הישראלית העשירה ביותר בעולם, מרים אדלסון, ושל שלדון אדלסון ז"ל, ממשיך לפעול כדי להוביל את הפועל ירושלים לקדמת הבמה של הכדורסל באירופה, וכמו כן, כמובן, גם בישראל. לאחר שחיזק את הקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' במספר שחקני רכש נוצצים, ושמר על כוכבי העונה שעברה, מתחיל לחשוב על שדרוג הפיס ארנה בבירה במסגרת חיזוק המועדון האדום מהבירה.
על פי פרסום ראשון של משה ברדה באתר ONE, אדלסון כבר פועל להנחתת מומחים בין לאומיים בישראל על מנת שיחוו את חוות דעתם על הארנה שבבירה ויסייעו להפוך את ההיכל הביתי של האדומים להיכל שעומד בסטנדרטים של ה-NBA, ולשם כך ינחית בארץ בקרוב חברת ניהול אמריקאית שמתמחה בנושא היכלי ספורט.
כזכור, רק לפני קצת יותר מחודש הצהיר אדלסון במסיבת העיתונאים להצגתו כבעלים החדש של הפועל ירושלים כך: "המטרה הראשית היא לזכות בתארים, אני מאמין שצריכות להיות שתי קבוצות ישראלית ביורוליג ושזה יקרה בקרוב. אנחנו נהיה שם ולא משנה כמה זמן זה ייקח. בינתיים התחייבנו לליגת האלופות של פיב"א לעוד עונה אחת, אבל המטרה היא לשחק ביורוליג, לירושלים מגיע להיות ביורוליג. זה יכול לקחת שנה, שנתיים ואפילו יותר, אבל נעשה את זה בדרך שלנו. אני רוצה שנתפתח גם בזירה הבינ"ל, שנשחק מול קבוצות NBA, נבדוק את האפשרויות למשחקים כאלה בפגרה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לשדרג את המזנון עם היצע טבעוני
    יאללה הפועל 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ארנה מודרנית חייבת מזון טעים, בריא וידידותי לסביבה מהצומח. להתקדם גם במזנון למאה ה-21.
    סגור
  • 3.
    א
    א 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יאללה הפועל
    סגור
  • 2.
    הלוואי שיצליח!! הצלחה שלו, זה הצלחה של הספורט הישראלי. (ל"ת)
    ציונית אמיתית 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    ארנה גדולה הוא הבסיס הכלכלי
    Mtlk 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ארנה גדולה הוא הבסיס הכלכלי שמאפשר לקבוצות להגדיל לא רק את ההכנסות הישרות.אלה את בסיס האוהדים הקשה יותר.וזה בהחלט הליך ארוך.שדורש מחשבה ואורך רוח. כרגע במצב הנוכחי.זה יכול להיות פיל לבן.אבל ירושלים עיר ענקית.שבהחלט יכולה ליצור עוד עשר אלף אוהדים בתווך הרחוק.עם יפיצו המון מנוי סופר זולים לנערים. שירגישו אולם כדורסל ואוירה. והכי חשוב שזה יהיה חוויה בטוחה.עם דגש על חוזה לכל המשפחה.ולא אוהדים שמקללים וזורקים.חפצים.
    סגור