עסקי ספורט

חובבי טניס? הטורניר האהוב מגיע למסך

יורוספורט פרסמו היום (שני) כי עתידים ישדרו את כלל המשחקים בכלל המגרשים של תחרות ה-US Open ב-45 שווקים
מערכת ice | 
טניס (צילום רונן טופלברג)
אוהדים ב-45 מדינות באירופה יוכלו בעת ליהנות מאקשן בשידור חי מכל מגרש שירצו באליפות ה-US Open, כאשר הגראנד סלאם האחרון של השנה מתקיים בניו יורק עם השחקנים הטובים בעולם של ההיסטוריה הספורטיבית.
צופי אפליקציית יורוספורט יזכו לסיקור מקיף על כל נקודה מכל משחק שנערך בפארק פלאשינג מדוז  בסטרימינג בשידור חי ועל פי דרישה, עם עד 16 עדכונים על משחקים שונים בו זמנית ולצד כל מסיבות העיתונאים, ב 234 שעות חיות של סיקור טלוויזיה בערוצים הליניאריים של יורוספורט. כדי להרחיב את טווח הכיסוי של הטורניר עוד יותר, אוהדי הטניס ייהנו מסיקור חינם המתמקד בגיבורים מקומיים בנורבגיה (מקס), דנמרק (6-eren), שבדיה (K9) ופינלנד (TV5).
הסיקור יבוצע בזמן אמת ממגרשי המשחקים ויבוצע ע"י אלופי הטניס הגדולים לשעבר של ה-US Open, כמו ג'ון מקנרו ומאטס וילנדר, שיקרבו את האוהדים לפעילות עם מומחיות שלא ניתן להתחרות בה, תובנות ייחודיות והקשרים לטורניר ולשחקניו הנוכחיים. אליהם יצטרפו השחקנים לשעבר הממוקמים בעשירייה המובילה בכל הזמנים אלכס קורצ'ה וברברה שט. זוכת היחידים פעמיים, ז'וסטין הנין, תציג גם את החוויה שלה לצופים ברחבי אירופה מפריז.
בהשלמה לסיקור על המגרש, יורוספורט יפיקו תוכן דיגיטלי ומגוון על מנת לחבר את האוהדים לטורניר. התכנים ישודרו כגון Legends' Voice עם ז'וסטין הנין, שתחיה מחדש את הזכייה הראשונה שלה באליפות US Open לפני יותר מ-20 שנה; Players' Voice עם פרנסיס טיאפו, שחקן חצי הגמר ב-2022, על עליית הפופולאריות של הטניס האמריקאי לאחרונה; Ruud Talk מציג את דעותיו של הפיינליסט בשנה שעברה קספר רוד; כמו גם Road to 24 בו נובאק ג'וקוביץ' חי מחדש את 23 תארי גראנד סלאם לגברים שקטף ללא עוררין מאז תחילת העידן הפתוח.
לא מעט מחכה על כף המאזניים ב- US Open השנה עם האלופים הצעירים ליחידים של השנה שעברה, כולל איגה שוויונטק הפולנית וקרלוס אלקרס הספרדי, שישחקו כדי להגן על תאריהם ומעמדם כמספר 1 בעולם. שוויונטק תצטרך לגבור על ילנה ריבאקינה (קזחסטן) וארינה סבלנקה, כאשר אלקארז יתמודד שוב מול נובאק ג'וקוביץ' (סרביה) לאחר גמר ווימבלדון בלתי נשכח וכאשר ג'וקוביץ' חוזר לניו יורק לאחר היעדרות של שנתיים. המוקדמות של ה-US Open מתחילות ב-22 באוגוסט כשהתחרות הראשית תתחיל ב-28 באוגוסט. גמר היחידות לנשים יתקיים ב-9 בספטמבר, כשגמר היחידים לגברים יתקיים יום אחריהן ב-10 בספטמבר.
סקוט יאנג, סמנכ"ל תוכן והפקה בחברתWarner Bros. Discovery Sports Europ  מסר כי: "השנה היא הפעם הראשונה בשותפות המחודשת וארוכת הטווח שלנו עם USTA, המאפשרת לנו להביא את התשוקה שלנו לטניס, המומחיות העמוקה בספורט וההפקה המובילה בענף של ה-US Open, טורניר ששידרנו במשך יותר משני עשורים, והגיע לכל האוהדים שנהנים ממנו ברחבי אירופה. כבר היינו עדים לעונת גראנד סלאם השנה עם אלופים חדשים, ילדי פלא צעירים ואגדות משחק שיצרו פרקים חדשים בהיסטוריה הספורטיבית. התפקיד שלנו הוא לחבר את הצופים שלנו עם הספורטאים הללו ואנו מצפים לספר את סיפורם בצורה שאף משדר אחר לא יוכל להשתוות אליו, מהנקודה הראשונה במוקדמות לנקודת הניצחון באיצטדיון ארתור אש ב-10 בספטמבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה