עסקי ספורט

אפליה נגד נשים בטניס? המנצחות לא הורשו לנאום לאחר ניצחון

בימים האחרונים התקיים טורניר מדריד בטניס והשנה הוא הצליח לגרום סערה. לרוב נהוג כי המנצחים בטורניר נואמים נאום ניצחון לאחר הזכייה, אך לאחר הזכייה בטורניר זוגות נשים, צמד הזוכות, ויקטוריה אזארנקה וג'סיקה פגולה, לא הורשו לנאום, בעוד שלגברים הדבר הורשה
מערכת ice | 
טניס (צילום רונן טופלברג)
בימים האחרונים התקיים טורניר מדריד בטניס והשנה הוא הצליח לגרום סערה. לרוב נהוג כי המנצחים בטורניר נואמים נאום ניצחון לאחר הזכייה, אך לאחר הזכייה בטורניר זוגות נשים, צמד הזוכות, ויקטוריה אזארנקה וג'סיקה פגולה, לא הורשו לנאום, בעוד שלגברים הדבר הורשה.
המקרה הזה הצליח להצית סערה ברשת, ובמיוחד לאחר שאזארנקה כתבה את התודות שלה בטוויטר ושם גם כתבה: "קשה להסביר לבן שלך שאמא לא יכלה להגיד לו שלום בטקס הענקת הגביע". לאחר מכן היא תהתה מול המצייצים איך דבר כזה קורה במאה הזו. קהל המצייצים כמובן תמך בדעתה של השחקנית, וגיבו אותה גם טניסאיות מוכרות אחרות, בהן רנה סטובס, אונס ג'אובר ונוספות.
לצד זה, לא מדובר במחלוקת הראשונה במהלך הטורניר מתברר כי יש גם הבדל בדרך בה מארגני האירוע מתייחסים לגברים ונשים אפילו בימי ההולדת שלהם. למשל, לזוכה טורניר הגברים, קרלוס אלקראז, הוענקה עוגת בעלת שלוש קומות ליום ההולדת ובמקביל לאלופת הנשים הוענקה עוגה פשוטה בהרבה.
מטעם מארגני האירוע לא ניתנה תגובה בנוגע להאשמות הללו, לפחות לעת זו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה