עסקי ספורט

האקרים פרצו לאתר של הפועל חיפה: הועלו תכנים נגד ישראל

קבוצת הכדורגל של הפועל חיפה, הודיעה כי קבוצת האקרים מוסלמים פרצה לאתר הרשמי של הקבוצה ובעמוד הבית של האתר הופיעו תמונות ומסרים נגד מדינת ישראל, כולל תמונה של דגל פלסטין ומסגד אל אקצא שבירושלים, עם מסרים מאיימים נגד ישראל: "למתקפה שלכם יהיה מחיר, ירושלים תהיה מוסלמית, ניכנס לכם לחלומות"
מערכת ice | 
אוהדי הפועל חיפה (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
קבוצת הכדורגל של הפועל חיפה, הודיעה הבוקר (שלישי) כי קבוצת האקרים מוסלמים פרצה לאתר הרשמי של הקבוצה ובעמוד הבית של האתר הופיעו תמונות ומסרים נגד מדינת ישראל, כולל תמונה של דגל פלסטין ומסגד אל אקצא שבירושלים, עם מסרים מאיימים נגד ישראל, זאת על רקע המתיחות הביטחונית הקשה בתקופה האחרונה בין ישראל לשכנותיה.
בהודעה שיצאה מטעם הפועל חיפה בנוגע לפריצה של אותם האקרים לאתר הרשמי של מועדון הכדורגל נמסר כי "האתר הרשמי של מועדון הכדורגל הפועל לאוס מדיה חיפה נפרץ על ידי האקרים ותוכן דף הבית שונה עם תכנים בגנות מדינת ישראל".
עוד נכתב בהודעת המועדון הרשמית שיצאה מטעם הפועל חיפה כי "קב"ט המועדון עדכן את גורמי האכיפה בנידון ותוגש תלונה למשטרת ישראל. המועדון עדכן את מנהלת הליגה והגורמים הרלוונטיים".
אותה קבוצת האקרים שלא זוהתה, ככל הנראה מגיעה מטורקיה, כאשר בין הדברים שנכתבו על ידי ההאקרים: "היד המתנגדת כבר על צווארכם, למתקפה שלכם יהיה מחיר, ירושלים תהיה מוסלמית, ניכנס לכם לחלומות, חכו לנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה