עסקי ספורט

בדרך לכלא? תיק האונס של כוכב נבחרת ברזיל ממשיך להסתבך

טביעות ידיו של שחקן הכדורגל דני אלבס נמצאו בתא השירותים בו נחשד כי אנס נערה בת 23 במועדון לילה בברצלונה, זאת לאחר שמצלמות האבטחה הראו כי הוא נכנס לתא עם הנאנסת לכאורה ויצא לאחר כרבע שעה
מערכת ice | 
דני אלבס (צילום טוויטר, BarcaUniversal@)
הראיות בתיק האונס בו מואשם כוכב הכדורגל הברזילאי דני אלבס ממשיכות להצטבר. לפי פרסומים בתקשורת הספרדית, חוקרי משטרת ברצלונה מצאו טביעות אצבע שלו מתא השירותים בו על פי החשד התבצע אונס החבורה בת ה-23 במועדון הלילה "סאטון" שבברצלונה. במידה ויורשע אלבס צפוי לעמוד בפני גזר דין הנע בין 4 ל-12 שנות.
לטענת הנאנסת, היא הוכנסה לתא השירותים באזור ה- V.I.Pשם על פי החשד אלבס הכריח אותה לקיים עימו יחסי מין, משסירבה החליט לאנוס אותה לכאורה. בסרטון האבטחה שהגיע לידי המשטרה נראים אלבס והקורבן נכנסים לתא השירותים ולאחר כ-16 דקות אלבס יוצא מהתא.
דו"ח של המחלקה לחקירת תקיפות מיניות בספרד מצביע על כך שהמקום והמיקום שנחשפו בטביעות האצבע של הקורבן עולים בקנה אחד עם השתלשלות האירועים שהנפגעת תיארה באופן אחיד וחד משמעי בכל פעם שנשאלה על כך. מנגד, קיים פער אקוטי בין גרסת הנפגעת לזו של הברזילאי.
כמו כן, בעיתון 'La Vanguardia' פורסם כי אחת משתי הצעירות שליוו את הקורבן במועדון הלילה סיפרה שאלבס התעסק עם הקורבן במהלך אותו ערב. לדבריה הוא נגע קורבן בצורה אלימה והניח את ידו על אזוריה האינטימיים עד שהצליחה לברוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה