עסקי ספורט

מיקי זוהר מתפוצץ: "הם בושה וחרפה, אני מבטיח להילחם"

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, התייחס לאירועים החריגים במשחק של מכבי ת"א בכדורעף, שהופסק בעקבות זריקת אבוקה למגרש ונמשך רק לאחר שהקהל הוצא מהמגרש: "לא אשכח את מה שראיתי כל חיי. חוליגנים שבאו להרוס. 
מערכת ice |  2
מיקי זוהר (צילום אתר הכנסת)
מכבי תל אביב בכדורעף פגשה אמש (חמישי) את אומוניה ניקוסיה באולם הדר יוסף שבתל אביב במסגרת רבע גמר גביע האתגר וחיפשה לעשות היסטוריה ולהעפיל לראשונה בתולדותיה לחצי גמר הטורניר האירופי הוותיק.
אלא שהדברים באולם התנהלו בצורה שונה לגמרי ממה שתכננו. במהלך המשחק, אוהדי מכבי תל אביב זרקו אבוקה למרכז המגרש, כאשר מיד לאחר מכן באופן טבעי המשחק הופסק. 
שר התרבות והספורט מיקי זוהר שנכח במקום, קרא לאוהדים לחדול מיידית מהשלכת האבוקות והנחה את הסדרנים להשליט סדר. אחרי דקות ארוכות, סיכם שר התרבות והספורט מיקי זוהר עם המשקיף האירופאי כי המשחק יימשך ללא האוהדים וכ-1,000 צופים הוצאו מהמגרש.
שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, ערך ראיון ל-ONE בו הוא סיפר: "מה שראיתי הערב לא אשכח כל חיי. הקבוצה מובילה 0:1, קרובה לעשות היסטוריה, וחלק מהקהל, שהם חוליגנים, שבאו להרוס משחק ולא לעודד, החלו לזרוק אבוקות ועוד דברים למגרש. איזה טמבל רוצה להרוס את הכל, מה זה הדבר הזה?".
עוד הוסיף השר מיקי זוהר: "לאחר מכן ביקשו שירגיעו את הקהל, הצעתי ליו"ר הקבוצה שאני אדבר, וכאשר אני מדבר, אני רואה לנגד עיני אוהד משליך מצת כדי לפגוע בשחקן של הקפריסאים".
זוהר המשיך: "אמרתי לו, תתבייש, אסור לך להיות במגרש ספורט. בושה וחרפה מה שהם עושים, הם הורסים את הספורט.  פניתי למשקיף המשחק, הוא היה נחמד, הסברתי לו את מה שקרה, ושמפנים את הקהל. הוא אמר שהוא לא יפסיק את המשחק למזלנו, והסכים לחכות עד שיפנו את הקהל".
עוד אמר השר זוהר: "אחרי מה שראיתי לנגד עיני, אני מבטיח שאני אלחם באלימות הזו, לא אתן לאוהדים כאלה להיות במגרשי הספורט. מה שראיתי הוציא אותי מדעתי. לא האמנתי שזה יכול להיות. אם לפני המשחק הייתי נחוש לטפל באלימות בספורט, אני כעת פי אלף נחוש, ואף אחד לא יעצור אותי. זו כעת מבחינתי המשימה הכי חשובה. צריכים עונשים חמורים, ואנשים כאלה לא יוכלו יותר להיכנס לאירועי ספורט".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בגלל חריונם כמוהו ,זמ מה יש..כח,כבוד,כסף, היהפוך …… (ל"ת)
    שלומי 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לשר (ל"ת)
    יוסף 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור