עסקי ספורט

כמה שווה הרכב הראשון של כריסטיאנו רונאלדו כיום?

כריסטיאנו רונאלדו מחזיק בצי רכבים בשווי של יותר מ- 18 מיליון פאונד, אך לא תמיד זה היה המצב, כאשר כיום הרכב הראשון אותו רונאלדו רכש עוד לפני הפיכתו לכוכב מוערך בכ-35 אלף אירו בלבד
מערכת ice |  2
רונאלדו והבוגאטי בימים יפים יותר (צילום מתוך האינסטגרם)
כריסטיאנו רונאלדו נחשב לאחד השחקנים הפעילים הטובים ביותר בעולם ואחד הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל בכלל. אך מסתבר שלא רק בכדורגל רונאלדו נחשב לאחד הגדולים בעולם אלא גם בכל הקשור לרכבים. לאחרונה נחשף אוסף רכבי היוקרה אשר ברשות הפורטוגלי, המוערך ביותר מ-18 מיליון פאונד. ברשימת הרכבים תמצאו את ה-Bugatti Veyron, את ה-Bugatti Chiron, את ה-McLaren Senna, את ה-Lamborghini Aventador, את ה-Porsche 911 Turbo S, את ה-Mercedes-AMG G63 ועוד שלושה רכבי פרארי ושני רכבי רולס רויס.
נתון מעניין במיוחד הוא רכב האודי שברשותו. את הרכב רונאלדו קנה בגיל 19 בקנדציה הראשונה שלו במצ'סטר יוניטד, רגע לפני הפריצה הגדולה. באותם ימים, חשבון הבנק של הכוכב היה דליל בהרבה משכיום. אותו רכב בזמנו היה Audi S3 בצבע שחור, ולמרות שבגרסא המקורית ב-1999 הוא היה בעל 210 כוחות סוס, רונאלדו כבר החזיק בגרסא של 225 כוסות שכללה 4Wheel Drive, פנסי קסנון, פנסי ערפל, גלגלי 17 אינץ’, מושבי עור עם כוונון חשמלי, בקרת אקלים ובקרת יציבות.
 
כיום שווי הרכב הוא כ-35 אלף אירו בלבד המהווים בערך אחוז מרכב הבוגאטי שירון שברשותו. למען האמת, זה רק מעט יותר גבוה מהסכום שעלה לרונאלדו להעביר את הרכבים שלו מטורינו לפני כשנה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מחואר
    ליה 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בירנגחכ
    סגור
  • 1.
    הבוגאטי שאין לי
    גבר גבר 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רונאלדו אין דבר כזה פלסטין אבליש דבר כזה שנקרא ישראל #עםישראלחי
    סגור