עסקי ספורט

רומא וטוטנאהם ישחקו בישראל: זו החברה שתעניק חסות

רשת מגה ספורט תעניק חסות בהשקעה של מאות אלפי שקלים למשחק הכדורגל טוטנאהם-רומא שהתקיים בסוף החודש בישראל
מערכת ice | 
רומא נגד טוטנאהם (צילום יחצ)

רשת "מגה ספורט" מקבוצת MGS, הודיעה היום (רביעי) כי תעניק חסות רשמית למשחק הכדורגל טוטנהאם-רומא אשר יתקיים בסוף יולי, באצטדיון סמי עופר בחיפה. 

לטוטנהאם, שסיימה את העונה בצמרת הפרמיירליג באנגליה ותשחק בעונה הבאה בליגת האלופות, יהיה זה משחק קדם העונה האחרון, רק 5 ימים לפני משחק פתיחת העונה בליגה האנגלית.


בין הכוכבים שיגיעו, נמנה בשורותיה של הקבוצה האנגלית מלך השערים הטרי של הפריימר ליג-סון, ולצדו קפטן נבחרת אנגליה, הארי קיין. רומא תגיע לארץ  אחרי זכייתה  ב"קונפרנס ליג", המפעל השלישי בחשיבותו באירופה, יחד עם מאמנה ז׳וזה מוריניו.

החסות, בהשקעה של מאות אלפי שקלים, כוללת נראות, מיתוג וחשיפה נרחבת למגה ספורט במשחק עצמו, פעילות תוכן ייחודית אשר תהיה משודרת גם בטלוויזיה לכל העולם וקמפיין המקדם פעילות שיווקית בחנויות הרשת. הפעילות מתקיימת במסגרת שיתוף פעולה עם חברת MTR7 שמפיקה את המשחק.
 


לקראת המשחק המבוקש תתקיים בסניפי הרשת, פעילות שיווקית תחת השם "יציע האלופים של מגה ספורט", במהלכה, כל מי שיגיע לחנויות הרשת שיקנו בכל סכום שהוא, יוכלו להשתתף בהגרלה ולזכות בכרטיס זוגי למשחק, ליציע יציע עיתונאים מסוג כסף - פרימיום הממוקם קרוב מאוד ליציאה ולכניסה של השחקנים - שווי כרטיסים של 2600 שקללזוג.  בנוסף לכך, בין עשרת הזוכים, שיגיעו ויהיו נוכחים במשחק עצמו, תוגרל טיסה זוגית לאירופה. 

חגית אציל-כהן, מנהלת השיווק של רשת מגה ספורט מקבוצת MGS: "מגה ספורט מקבוצת MGS, הרשת המובילה והגדולה בישראל בתחום הספורט, מתרגשת וגאה לקחת חלק ולהעניק חסות רשמית לאחד מאירועי הספורט החשובים שמתארח בישראל. אנו שמחים להעניק לקהל לקוחותינו, חובבי הספורט, הזדמנות לצפות במשחק כדורגל בינלאומי, המשודר לכל העולם בלייב,  מיציע פרימיום מיוחד וליהנות מחוויית ספורט של פעם בחיים".


קמפיין מגה ספורט. צילום: מגה ספורט
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה