טלוויזיה

מגישת חדשות 13 חוגגת יום מאושר: "הזוג הכי מרגש שיש"

ליאור קינן שיתפה סטורי מהחתונה וכתבה: "אתמול היה לי הכבוד להנחות את טקס החופה של הזוג הכי מרגש, אחותי הקטנה וגיסי בפועל כבר שש שנים". עוד היא כתבה: "כמובן שאפירי ונירו ביקשו גם ביום המאושר ביותר שלהם לא לשכוח לרגע את כל מי שעדיין לא איתנו". וחתמה: "כמה מגיע לכם לחייך ככה כל החיים"
מערכת ice | 
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
מגישת חדשות 13 ליאור קינן שיתפה באינסטגרם שלה יום מאושר במיוחד, כאשר בסוף השבוע האחרון זכתה לחתן את אחותה אופיר עם בחיר ליבה ניר. בסטוריז שהעלתה היא שיתפה את התחושות שלה.
קינן שיתפה סטורי מהחתונה וכתבה: "אתמול היה לי הכבוד להנחות את טקס החופה של הזוג הכי מרגש, אחותי הקטנה וגיסי בפועל כבר שש שנים". עוד היא כתבה: "כמובן שאפירי ונירו ביקשו גם ביום המאושר ביותר שלהם לא לשכוח לרגע את כל מי שעדיין לא איתנו". וחתמה: "כמה מגיע לכם לחייך ככה כל החיים".

רק לפני כשנה וחצי קינן הייתה במרכז סערה, כאשר הסתובב איום מפורש נגד עיתונאי ומגיש חדשות 13 ספי עובדיה ואשתו הטרייה ליאור קינן כי יעקרו את עיניהם. המשטרה קיבלה אישור מהפרקליטות לחקור באזהרה את ישראל בנפשה, מי שעומד מאחורי הסרטונים, בחשד לעבירות הסתה לאלימות ואיומים על העיתונאים. בנפשה נחקר. גורם במשטרה אומר שהתלונה נחקרה מהרגע הראשון בשיא הרצינות וכי המשטרה נוקטת אפס סובלנות לאלימות והסתה.
בנפשה נשמע אומר בסרטון: "ניקח לנו בערך כאלפיים איש, נכחיד אותם, נעקור את עיניהם, לא רק של הלבנבנים, שתחשבו שאני מדבר רק על אשכנזים, ספי עובדיה נעקור את עיניו ונשלח אותו לכושלאמא שלו ולכושלאמא של הים, כל בני משפחתו ואשתו קינן הזאת, גם אותה לשרוף, עם לעקור את העיניים, והייתי שם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה