קריירה ולימודים

מיקי חיימוביץ' ואלי אילדיס בקאמבק: מתחת לחופה אחרי 7 שנים

אילדיס וחיימוביץ', זוג שעמד במרכז תשומת הלב הציבורית במשך שנים רבות. נישואיהם, שנמשכו 23 שנים והניבו שני ילדים, יולי ואורי, היו מושא להערצה ציבורית, וגירושיהם ב-2017 עוררו עניין רב, אבל למרות שחוו משבר אישי את החתונה של בנם הם חגגו יחד בשמחה
מערכת ice |  2
מיקי חיימוביץ' (צילום ינאי יחיאל)
אתמול בערב התרחש אירוע מרגש ומשמעותי בחייהן של שתי משפחות ישראליות מוכרות: חתונתם של אורי אילדיס וראהט. החתונה, שנערכה בחצר בית פרטי במתכונת אינטימית. הוריו של החתן, אלי אילדיס ומיקי חיימוביץ', שהתגרשו לפני כשבע שנים, הפגינו בשלות רגשית יוצאת דופן כאשר ליוו יחדיו את בנם לחופה, מדגימים כיצד אהבת הורים יכולה לגבור על משקעי העבר.
האירוע היווה נקודת ציון מרתקת בסיפור חייהם של אילדיס וחיימוביץ', זוג שעמד במרכז תשומת הלב הציבורית במשך שנים רבות. נישואיהם, שנמשכו 23 שנים והניבו שני ילדים, יולי ואורי, היו מושא להערצה ציבורית, וגירושיהם ב-2017 עוררו עניין רב. ואולם, האופן שבו בחרו לנהל את מערכת היחסים שלהם לאחר הפרידה, במיוחד בהקשר של גידול ילדיהם המשותפים, מעוררת לא מעט כבוד.

בתמונות מהאירוע נראים אילדיס וחיימוביץ' לא רק כהורים גאים, אלא גם כאנשים שהצליחו לשמר קשר חיובי ותומך למרות הקשיים. האווירה החמה והאינטימית של האירוע, שנערך בחיק המשפחה והחברים הקרובים, סיפקה מראה ליחסים הבריאים והחיוביים של השניים.
אבל מלבד ההורים כמובן, עבור אורי וראהט, הזוג הצעיר, החתונה מסמנת התחלה חדשה, מלווה בתמיכה ואהבה של משפחה מורחבת ומגוונת, המהווה מודל לדור הבא של זוגות ישראלים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עיתונאי קטן שלי, איך אתה נרדם
    א.א 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המילה קאמבק שיקרית ומיותרת. האפקט העיתונאי יהיה דומה גם בלי לשקר!
    סגור
  • 1.
    חבל
    מוצי 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי משפשף את אם החתן
    סגור