שיווק ופרסום

אלי אילדיס חוגג: השתולל בפרארי ב-2.5 מיליון שקל

Ray-Ban משיק קולקציה יחודית בשיתוף מותג הרכבים היוקרתי Ferrari ולמגיש חדשות הספורט לשעבר היה חלק מרכזי, כשאחז ברכב והפתיע בביצועים על מסלול המירוצים כאשר נהג ברכב פרארי מדגם 296GTB בעלת 830 כ״ס המסוגלת לשגר עצמה מ-0 ל100 קמ״ש תוך 2.9 שניות בלבד
מערכת ice | 
אלי אילדיס (צילום אור אשכולי)
מה עשה אלי אילדיס על מסלול המירוצים היחיד בישראל בנגב עם רכב ששווה  2.5 מיליון שקלים? מותג המשקפיים המוביל בעולם Ray-Ban משיק קולקציה יחודית בשיתוף מותג הרכבים היוקרתי Ferrari ולמגיש חדשות הספורט לשעבר היה חלק מרכזי.
 
שיתוף הפעולה הוזנק במסלול המירוצים היחיד מסוגו בישראל בשדה תימן בדרום. מי שהגיע לחרוך את המסלול היה חובב הספורט המוטורי ואקסטרים שדרן הטלוויזיה והרדיו אלי אילדיס, שגם אחז ברכב והפתיע בביצועים על מסלול המירוצים כאשר נהג ברכב פרארי מדגם 296GTB בעלת 830 כ״ס המסוגלת לשגר עצמה מ-0 ל100 קמ״ש תוך 2.9 שניות בלבד בעלות שמתחילה ב2.5 מיליון ש״ח, לפני תוספות והתאמות אישיות.
 
במסלול גם הושקה קולקצית המשקפיים החדשה של רייבאן ופרארי המתאפיינת בעיצובים מודרניים, עם נגיעות ספורטיבית אך מלאות שיק ואלגנטיות. מרבית הדגמים מתכתיים בשילוב חומרי סיליקון, מסגרות עשוית Carbon Fiber ועדשות אמידות מסוג פוליקרבונט. 

צילום: אור אשכולי
 
חריטת לוגו סוס המרוץ של פרארי מופיעה בעדינות בעדשה השמאלית, וחריטת לוגו המותג האייקוני Ray-Ban על העדשה הימנית. הקולקציה מחולקת לשתי קטגוריות: lifestyle  ו-PERFORMANCE& innovation. טווח מחירים קולקציה יחודית של רייבאן-פרארי: 800-1500 שקל, הקולקציה תמכר ברשתות משקפי השמש המובחרות ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה