שיווק ופרסום

תמיר בר ואלי אילדיס בקמפיין חדש לסלקום

לקראת שידורי האולימפיאדה: הפרזנטור הקבועי של סלקום תמיר בר, ישתף פעולה עם מגיש חדשות  הספורט אלי אילדיס בפרסומת חדשה לסלקום ולמשחק האינטראקטיבי שהושק לקראת האולימפיאדה 
מערכת ice | 
בר ואילדיס בקמפיין לסלקום (צילום מיכאל טופיול)
לקראת המשחקים האולימפיים שייפתחו ביום שישי הקרוב ב-23 ביולי בטוקיו, סלקום TV השיקה היום (ראשון) פרסומת חדשה ומשותפת בה מגיש חדשות הספורט מצטרף  לתמיר בר לפרסומת חדשה.
סלקום משיקה משחק חדשני בו בפעם הראשונה בישראל ובעולם, על גבי ממשק סלקום TV משחק ייחודי שמהווה שכבה בתוך מסך הטלוויזיה של הצופים, ויאפשר להם חוויית משחק אינטראקטיבית של האולימפיאדה בזמן אמת. לצורך כך, צולמה פרסומת של תמיר בר יחד עם אילדיס על תקן המומחה הספורטיבי אשר יעזור לתמיר ולחבריו לשחק ולזכות.
משחק האולימפיאדה סלקום PLAY מעצים את חווית הצפייה ומאפשר לצופים לקחת חלק פעיל בזמן שידורי המשחקים וגם לזכות בפרסים. מהמפרסמים נמסר כי כאן נכנסת דמותו של אילדיס, שיעזור לתמיר בר הפרזנטור לשחק ולזכות. השקת משחק האולימפיאדה תלווה בקמפיין פרסומי נרחב בטלוויזיה ובדיגיטל, באמצעות חברת הפרסום פובליסיס.
במשחק האולימפיאדה סלקום PLAY - הצופים ינווטו בעזרת השלט בזמן שידורי האולימפיאדה בלייב, ויוכלו לענות בזמן אמת על שאלות שיופיעו על גבי המסך, לתת ציונים לביצועי הספורטאים ולבחור מי ירצו שינצח בהתמודדויות. ככל שישחקו יותר, יצברו יותר נקודות וכך יגדל הסיכוי שלהם לזכות בפרסי חלום: חופשות בחו"ל, ערכות גיימינג, טלוויזיות ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה