עסקי ספורט

אכזבה כלכלית: זה הסכום שתקבל דורטמונד על ארלינג הולאנד

סעיף שחרור נמוך ודמי השבחה לקבוצתו לשעבר הובילו לכך שהקבוצה הגרמנית אמנם מכרה את חלוץ העל שלה למנצ'סטר סיטי, אבל תקבל תמורה נמוכה בהרבה משציפתה. המספרים בפנים
מערכת ice | 
ארלינג הולאנד (צילום אינסטגרם/ ארלינג הולאנד)
אחת הסאגות היותר מורכבות ומסקרנות בעולם הכדורגל הגיעה אל קצה, עם הסיכום של החלוץ הנורווגי ארלינג הולאנד במנצ'סטר סיטי. הולאנד יצטרף רשמית לקבוצתו החדשה ב-1 ביולי, אך כעת מתברר כי הסכום שישולם עבורו נמוך בהרבה ממה שסברו תחילה, וה"מפסידה" הגדולה היא כמובן בורוסיה דורטמונד, בה כיכב בעונה החולפת עם נתונים מדהימים של 28 שערים ב-29 הופעות.

במהלך המו"מ בין הצדדים ועוד בזמן שזכה להצעות אטרקטיביות נוספות, דווח כי סעיף השחרור של הולאנד עומד על 75 מיליון יורו. אלא שכעת, כאשר הפעילה אותו סיטי, נחשף כי הסכום הוא 60 מיליון יורו "בלבד".
אך האם כולם יגיעו לכיסה של סגנית אלופת גרמניה? גם כאן נכונה לדורטמונד אכזבה, כאשר נודע כי כשליש מסכום העסקה הכוללת – כ-20 מיליון יורו, יועבר דווקא לחשבונה של רד בול זלצבורג האוסטרית, ממנה נרכש הולאנד לפני כשנתיים.   
 
רשימת הקבוצות המרשימה שחיזרה אחרי החלוץ בן ה-21 כללה בין השאר גם את ריאל מדריד, באיירן מינכן, ברצלונה ופריז סן ז'רמן, אבל בסופו של דבר מי שזכתה בו היא כאמור המועמדת הכמעט ודאית לזכייה באליפות אנגליה. מחד, ספק גדול אם מישהו בדורטמונד האמין שביכולתה של הקבוצה לשמור בשורותיה את הכוכב העולה, אבל מאידך, התקווה הייתה להרוויח עליו סכום גדול בהרבה מ-40 מיליון יורו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה