עסקי ספורט

ברצלונה נלחמת על סכום כספי קריטי עד לסיום העונה

מועדון הכדורגל, שמנסה להתאושש מהמשבר הכלכלי העמוק אליו נקלע בשנות הניהול הכושלות ולאחרונה חתם על הסכם חסות ענק עם ספוטיפיי, צריך לסיים את העונה בצורה מוצלחת כדי להבטיח פוטנציאל הכנסות בגובה 100 מיליון אירו - זו הדרך לשם
מערכת ice | 
ברצלונה (צילום טוויטר)
רק בחודש מרץ האחרון הכריז מועדון הכדורגל ברצלונה וענקית הסטרימינג ספוטיפיי על שיתוף פעולה ארוך טווח במסגרתו ספוטיפיי תהפוך לשותפה הראשית של המועדון ושירות הסטרימינג הרשמי של המועדון עבור 280 מיליון אירו בחוזה לשלוש שנים, עסקה לסייע בצורה ניכרת למשבר הכלכלי אליה נקלעה קבוצת הפאר הקטלונית בשנים האחרונות תחת ניהולו הכושל של הנשיר הקודם, ג'וזפ מריה ברתומאו. 
כעת, כשנותרו עוד ארבעה משחקים לסיום העונה בליגה הספרדית, ברצלונה נותרה ללא כל סיכוי לסיים את העונה עם תואר. היריבה המרה ריאל מדריד כבר הוכתרה לאלופה בפעם ה-35 בתולדותיה, אך אין זה אומר שלברצלונה לא נותר להילחם והיא צריכה לעשות זאת על הדבר שהיא צריכה אולי יותר מכל - כסף, כאשר סיום העונה בצורה מוצלחת עשוי להבטיח לקבוצה הקטלונית הכנסה נוספת שיכולה להגיע עד 100 מיליון אירו. 
ברצלונה, שניצבת בשלב זה, ארבעה מחזורים לסיום העונה כאמור, במקום השני בטבלת הליגה הספרדית, תצטרך לצלוח את ארבעת המשחקים שנותרו לה על מנת להבטיח את המקום בליגת האלופות, מפעל הכדורגל הבכיר של אירופה, אשר השתתפות בו עשויה להכניס למועדון כ-42 מיליון אירו, זאת במידה והקבוצה תשיג את היעד שהוצב במועדון ותעפיל לשלב רבע הגמר - 8 האחרונות של המפעל. 
זכייה בליגת האלופות, תרחיש שלא נראה כסביר בעולם הכדורגל בזמן שהפערים שתופסות הקבוצות האנגליות, דוגמת מנצ'סטר סיטי וליברפול רק הולכים וצומחים, יזכה את הקבוצה בעוד 32 מיליון אירו נוספים. אלא שהתקווה בברצלונה נשענת בעיקר על הסכומים שיגיעו מזכויות השידור בליגת האלופות, שעשויים להקפיץ את הכנסות הקבוצה מההשתתפות במפעל בעשרות מיליוני אירו. בקבוצה הקטלונית בונים גם על השתתפות הקבוצה ב"סופר קאפ" הספרדי, זאת במידה ואכן תסיים במקום השני בטבלה, שכן הישג שכזה יעניק לקבוצה עוד כשמונה מיליון אירו נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה