מדדים ומחקרים

מישהו בכלל מקשיב פה למוזיקה? | דירוג ספוטיפיי

הזמרים הישראלים צנחו השבוע בפופולאריות באפליקציית המוזיקה המובילה בעולם. למה זה קורה ומי הרוויח מהמגמה?
יאיר מור | 
שימוש באוזניות (צילום Istock)
הארי סטיילס המשיך להוביל גם בשבוע החולף את טבלת השירים המואזנים בישראל בשירות הסטרימינג הגדול בעולם, ספוטיפיי. עם זאת, בשבוע הזה ירד מספר ההאזנות שלו באופן משמעותי וחצה לראשונה את רף ה-200,000 האזנות לכיוון מטה.
הירידה של סטיילס עוד היתה מתונה יחסית למה שקרה בשבוע החולף לשאר האמנים, ובעיקר אלה הישראלים: רק לשם השוואה, המקום השני בטבלת השירים המואזנים של השבוע, "לך לישון" של אנה זק, זכה למעט יותר מ-122,000 האזנות – מספר נמוך מזה של המקום החמישי בשבוע שעבר, וצניחה של כמעט 25%; "דובשנייה" של שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז ירד בכ-15% למעט יותר מ-120,000 האזנות שבועיות; "Heat Waves" של גלאס אנימלז עלה שני מקומות רק בזכות כך שהירידה במספר ההאזנות השבועיות שלו היתה חד-ספרתית; ו"פעמון" של נועה קירל ואיתי גלו ירד בכמעט 22% והידרדר למקום החמישי.
ברשימת האמנים המואזנים ביותר לא היה שינוי בצמרת: איל גולן הוא הזמר המואזן בישראל, אחריו עדן חסון, עומר אדם, טונה ורביד פלוטניק.
וברשימת האלבומים ניתן לראות, למרות החוסר בנתונים מספריים שיעידו על מספרי ההאזנות, איך זמרת בינלאומית התברגה בחמישייה הראשונה בזכות מה שנראה כירידה בהאזנות לכל הזמרים הישראלים: איל גולן עדיין במקום הראשון עם "קצת שמח קצת עצוב"; במקום השני עדן חסון עם "אלבום 2"; בשלישי "מזרח פרוע" של טונה; לרביעי עולה אוליביה רודריגו עם "Sour" ולמקום החמישי יורד "שמישהו יעצור אותי" של עדן חסון, שממשיך לשבור את שיאי כמות הזמן שאלבום הופיע בטבלה (76 שבועות, מאז שחר קיומה) והוותק של אלבום שמדורג בחמישייה הפותחת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה