עסקי ספורט

כך גרף ישראלי עשרות אלפים בזכות חלוץ ברצלונה

איזו מתנה קיבל תושב ראש העין מחלוץ ברצלונה פייר אמריק אובמיינג? ביצועיו המרשימים של החלוץ בסופר קלאסיקו האחרון סידרו לישראלי פרס של 24 אלף שקל, זאת לאחר ששלח טופס Winner באפליקציה בעלות של 80 שקל בלבד 
אור בוקר | 
פייר אמריק אובאמיאנג (צילום ויקיפדיה)
ברצלונה התעללה בריאל מדריד בשבת האחרונה, כשדרסה אותה ללא תנאי 0:4 בסופר קלאסיקו הספרדי, אך כעת מתברר שלמשחק האיכותי שלה היו השלכות משמעותיות גם בגזרת אוהדי הכדורגל בישראל. איך? שימו לב לסיפור הבא.
תושב ראש העין מילא טופס ווינר על משחק המאצ' המשולב, אשר כלל ניחוש של התוצאה המדויקת ושל כובש השער הראשון. הישראלי הימר שמשחק הסופר קלאסיקו הספרדי בין ברצלונה לריאל מדריד יסתיים ב-0:4 לזכות הקטאלנים ובנוסף שהחלוץ הצרפתי פייר אמריק אובאמיינג יכבוש את השער הראשון.

על פניו כל הסימנים המוקדמים היו נגדו. ברצלונה הגיעה למשחק לאחר חמישה הפסדים רצופים מול ריאל מדריד ועל פי מומחי הווינר הסיכויים לא היו בעדה. את הטופס מילא הלקוח מראש העין באמצעות אפליקציית ווינר ושילם תמורתו 80 שקל.
אלא שמשחקה המצוין של ברצלונה על כר הדשא הותיר לישראלי יחס זכייה של פי 300 וזיכה אותו בסכום לא מבוטל של 24 אלף שקל. כבר בדקה ה-29 הישראלי המאושר קפץ מול המסך כאשר פייר אמריק אובמיאנג כבש את השער הראשון בהתאם להימור שלו, והבין שיש לו הזדמנות לזכות על אף ההערכות המוקדמות של מומחי הווינר.
 
כשאובאמיאנג כבש בהקפצה נהדרת גם את השער הרביעי והאחרון במשחק, כל שנותר לו הוא רק לקוות שהתוצאה תישאר בעינה עד הסיום, מה שקרה בסופו של דבר ושלח אותו לחגוג עם פרס כספי נאה. טוב יעשה אם יקצה כמה עשרות שקלים מסכום הזכייה על מנת לשלוח לצרפתי הכובש זר פרחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה