עסקי ספורט

הספורטאית הישראלית עקצה: "שריקות בוז נותנות לי דרייב להכות חזק יותר"

אבישג סמברג, המדליסטית מטוקיו לא מתרגשת מצעקות תומכי החמאס ומתגייסת להסברה הישראלית ונותנת נוק אאוט גם ליריבים בקהל: "זה ממש לא המקום הנכון לצעוק למישהו בוז ולהרגיז אותו. אני הרי נמצאת בתחרות, התפקיד שלי הוא לתת מכות. זה רק נותן לי דרייב להכות חזק יותר"
דוד זולדן | 
אבישג סמברג (צילום יוטיוב/ כאן | חדשות, CNBC-TV18)
אבישג סמברג משגרת מסר לוחמני לתומכי החמאס בקהל שמתגרה בה ומנסה להוציאה מריכוז: "שריקות בוז רק נותנות לי דרייב להכות חזק יותר".
כזכור, מאז 7 באוקטובר המדליסטית מטוקיו התגייסה להסברה הישראלית, ומציגה קו גאה ובלתי מתפשר נגד תומכי החמאס שנטמעו בקהל בתחרות. לוחמת הטאקוונדו, שחברתה נרצחה בנובה וחברה חטוף בעזה, תעלה להתחרות קודם כל עבורם – ותנסה להדהים עם מדליה אולימפית שנייה. היריבה הראשונה: דוניה אבו טאלב הסעודית   
סמברג תזכה לעידוד מהוריה, אחיותיה והחבר לוחם הטאקוונדו נמרוד קרביצקי שיישבו ביציע. הישראלית תערוך את הטקס הקבוע שלה, אמונה טפלה שמלווה אותה מגיל 12, סידור קוקו חדש דקה לפני הקרב – ואז תצא לדרך בתקווה להעלות את מאזן המדליות של ישראל לשבע (!). הפעם המוטיבציה לעשות את זה תהיה כפולה ומכופלת – להקדיש את המדליה לחברתה הקרובה מבית הספר, קים דמתי, שנרצחה במסיבת הנובה, ולחברה עומר ונקרט שנחטף לעזה.
סמברג, שהתגייסה להסברה הישראלית מאז 7 באוקטובר, מציגה קו לוחמני במיוחד. "אין ניצחון יותר מתוק מאשר לעמוד על הפודיום כשאני עטופה בדגל ישראל. שיצעקו כמה שבא להם. זה רק מלבה את האש הפנימית שלי", היא כתבה ברשתות החברתיות. גם העובדה שסמברג סופגת קללות ואיומים לא מרתיעה אותה. היא מתחרה בענף שכולל ספורטאים רבים ממדינות ערביות, ובתחרות האחרונה בלוקסמבורג פגשה יריבה מנורווגיה שעלתה לזירה עם כאפייה, כשהקהל המקומי שואג "לשחרר את פלסטין". "הם פשוט סתומים", אמרה לאחרונה בראיון ל"לאישה". "זה ממש לא המקום הנכון לצעוק למישהו בוז ולהרגיז אותו. אני הרי נמצאת בתחרות, התפקיד שלי הוא לתת מכות. זה רק נותן לי דרייב להכות חזק יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה