ויראלי

הזמרת הישראלית נשדדה: "הייתי בהלם, שאלוהים יגנוב לך את הנשמה"

הזמרת הישראלית ענבל ביבי, נמצאת בימים אלו בחופשה במדריד, שם חוותה רגעי אימה של ממש אחרי שנשדדה על ידי רוכב אופנוע במעבר חציה: "זו הייתה גניבה, בת אלף של גניבות. הייתי בהלם איזה חמש דקות"
מערכת ice | 
ענבל ביבי (צילום עמית סליקטר)
הזמרת הישראלית ענבל ביבי, נמצאת בימים אלו בחופשה בבירת ספרד, מדריד, שם היא חוותה רגעי אימה של ממש, אחרי שרוכב אופנוע גנב לה את הטלפון מהיד בשוד מרגיז שקורה לאחרונה הרבה מאוד בערי אירופה.
ביבי העלתה סטורי בו כתבה ברקע: "וככה גנבו לי את הטלפון", שם היא הסבירה תחילה בסרטון בו את השוד ההזוי שעברה: "אז להלן סיפור הגניבה הכי טוב שתשמעו בחיים שלכם. אני לתומי, משחקת בטלפון במדריד, רגל אחת על המעבר חציה, רגל שנייה על המדרכה".
"מפה לשם", המשיכה ביבי: "אני רואה יד נכנסת לי לפריים, תופסת לי את האייפון ישירות מהיד ונוסעת על אופנוע. האוכל שלי מוכן, אני רעבה, אבל הבנתם את הפואנטה. זו הייתה גניבה, בת אלף של גניבות. הייתי בהלם איזה חמש דקות".
בהמשך, העלתה ביבי סטורי נוסף בו כתבה ברקע "אתה אמנם גנבת לי את הטלפון, אבל אלוהים יגנוב לך חתיכה מהנשמה". בסרטון עצמו סיפרה כי "יש לי דרך התמודדות הזויה מול הדבר הזה".
ביבי סיפרה את התרגיל המשעשע שעשתה לגנב: "הלכתי וחיפשתי בגוגל טרנסלייט תרגום לספרדית - אתה אמנם גנבת לי את הטלפון אבל אלוהים יגנוב לך חתיכה מהנשמה, ושלחתי לו את זה לטלפון שלי. אני מזה מקווה שהוא ראה את זה. כאילו סביר שלא כי הטלפון שלי עם קוד אבל היה לי מזה נחמד אם הוא היה רואה את זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה