תקשורת ומדיה

קרן מרציאנו נחשפת ע"י הקולגה: "היא תהרוג אותי על זה"

במסגרת המסע שלה בוושינגטון, פגשה עיתונאית חדשות 12, קרן מרציאנו, את הקולגה הצעירה יונה לייבזון, כתבת חברת החדשות בארצות הברית, שחשפה את מה שתזכור לעורכת הכלכלית של חדשות 12 כל החיים

מערכת ice |  2
קרן מרציאנו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
כתבת חדשות 12, יונה לייבזון, שמחה להשלים פערים עם הקולגה מהערוץ, קרן מרציאנו, הנמצאת כעת בביקור מקצועי בארצות הברית. לייבזון, שהעלתה תמונה של השתיים מחוייכות וקרובות, כתבה למרציאנו "אהובתי", וסיפרה בגילוי לב כיצד העיתונאית התיייחסה אליה בתחילת דרכה: "לפני כמה ימים סיפרתי למישהי על כמה נשים שממש מתחילת הדרך פרגנו, תמכו ועזרו לי", חלקה לייבזון. "היא אמרה כמה זה חשוב בדרך ושצריך גם לספר על זה יותר, והיא צודקת", המשיכה הכתבת.
"כשהייתי הכי צעירה ופעורה, לא יצא להן שום דבר מזה כמובן ואני – אני זוכרת ואזכור את זה כנראה לכל החיים. אחת מהן זו קרן. הייתי חיילת צעירה בגל"צ שהתחילה לסקר את התחום הכלכלי, קרן כבר הייתה מגישה בכירה ופרשנית כלכלית בחדשות 2 ופרגנה, עזרה ותמיד הסתכלה בגובה העיניים", החמיאה לייבזון לקולגה.
"היא תמיד אמרה לי: בסוף את תגיעי אלינו ומקומך איתנו. מבחינתי זה היה הפרגון הכי אדיר, והיא בטח תהרוג אותי על זה אבל לפעמים חשוב לשים על זה זרקור ולהגיד תודה", סיכמה לייבזון בסטורי באינסטגרם ששותף ע"י מרציאנו.

מתוך חשבון האינסטגרם של יונה לייבזון yunaleibzon@
קרן מרציאנו, בת ה-46, החלה את דרכה כששירתה בגלי צה"ל והתקבלה לחברת החדשות של ערוץ 2 (דאז) מיד לאחר השחרור מצה"ל, שם קיבלה את תפקיד הכתבת לענייני כלכלה וצרכנות. יונה לייבזון, בת ה-35, עשתה מסלול דומה מאולפני גלי צה"ל לטלוויזיה ולחדשות 12, ומשמשת כאמור כיום כשליחת חברת החדשות לארצות הברית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יישר כח לשתיכן. (ל"ת)
    אגם בליים. 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מזל שלייבזון לא הצד הימני של המפה
    Jggnv 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כי לפי ראש שדולת הנשים בישראל, נשים שלא בצד הנכון של המפה לשיטת אסור שיקודמו, ככה השיטה עובדת
    סגור