טלוויזיה

כתבת חדשות 12 בהלם: מדוע שוטרים איימו לעצור אותה במהלך שידור?

כתבת חדשות 12, ענבר טויזר, סיקה את ההפגנות בירושלים, כשלפתע הגיחה שוטרת ואיימה לעצור אותי כי היא משדרת ליד בניין הקונסוליה בירושלים: "אם את פתאום תסתובבי לי, אני אעצור אותך על זה. זה ממש אסור. את עושה עבירה כרגע, זה עבירה על החוק". צפו בתיעוד הדרמטי
מערכת ice | 
ענבר טויזר והשוטרת (צילום צילום מסך מתוך חדשות 12)
כתבת חדשות 12, ענבר טויזר, סיפרה היום (שני) במהלך שידור מהפגנה שנערכה בגן העצמאות בירושלים, כי שוטרים שהיו במקום איימו עליה שיעצרו אותה אם היא תמשיך לשדר ולצלם מהמקום.
טויזר סיפרה בשידור חי כי המשטרה פינתה באלימות מפגינים מהאזור, בהם גם משפחות חטופים, מהסיבה שהם עומדים בסמוך לקונסוליה האמריקאית, שם אסור לטענתם לצלם והדבר אינו חוקי.
כתבת ירושלים של חדשות 12 סיפרה: "פנינו למשטרה והם אמרו לנו ככה: 'המשתתפים לקחו חלק מהפגנה בלתי חוקית. כרזנו להם ואמרו להם שהם משתתפים בהפגנה בלתי חוקית, וכשלא נענו להוראות השוטרים הוחלט להרחיק אותם מהמקום'. ניסינו להבין מהמשטרה על איזה חוק הם עוברים, אולם לא הצלחנו לקבל תשובה שמנחיתה את הדעת".
טויזר המשיכה: "אמרו לנו 'הם נמצאים במרחק של כמה עשרות מטרים מהקונסוליה'. גם אנחנו, צוות החדשות, הגענו לכאן בבוקר, מקום שאנחנו משדרים ממנו במשך שנים בהפגנות ובאירועים, וניגשו אלינו שוטרים ומאבטחים, אמרו לנו לזוז מהמקום. גם זו הייתה נראית בקשה מעט תמוהה".
טויזר הוסיפה: "בסופו של דבר הם חזרו בהם גם מהדרישה הזו מאיתנו". בהמשך, צירפה סרטון משידור בו שוטרת מגיעה אליה ואומרת לה: "לא לא, גם לכם אסור לצלם. זה בניין של הקונסוליה. אם אגב את מסרבת להתפנות, אני אעכב אותך לתחנה. ואם את פתאום תסתובבי לי, אני אעצור אותך על זה. זה ממש אסור. את עושה עבירה כרגע, זה עבירה על החוק. זה מתקן קונסוליה ואסור לך לשדר מכאן, זה עבירה על החוק".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה