עסקי ספורט

94,000 דולר: הוריו של קובי בראיינט מוכרים את הפרס היוקרתי

הוריו של אגדת הכדורסל קובי בין בראיינט הסתבכו עם חובבי ה-NBA לאחר שהציעו את טבעת האליפות של בנם למכירה. הוריו של כוכב הכדורסל בארה"ב מציעים עבור טבעת האליפות של בנם 94,000 דולר
מערכת ice | 
קובי בראיינט (צילום Keith Allison)
הוריו של שחקן הכדורסל המפורסם קובי בין בראיינט, עלו לאחרונה לכותרות לאחר שהחליטו למכור את טבעת האליפות של בנם משנת 2000. הוריו של כוכב הכדורסל בארה"ב מציעים עבור טבעת האליפות של בנם 94,000 דולר. 
אותה  הצעה חריגה ומפתיעה שהעלו הוריו של בראיינט בפני חובבי הספורט בעולם הכדורסל, גרמה לביקורת חריפה מצד חובבי ה-NBA. לטענת הורי שחקן הכדורסל קובי בין בראיינט, השניים מעוניינים למכור את טבעת האליפות היוקרתית בשל מצב כלכלי לא פשוט עמו הם מתמודדים. 
הכדורסלן האמריקאי ששיחק בעמדת הקלע בקבוצת לוס אנג'לס לייקרס מליגת ה-NBA אשר נהרג בשנת 2020 עם בתו בהתרסקות מסוק, החליט לפני מותו להעניק במתנה טבעת הזהב היוקרתית לאביו. מדובר בטבעת האליפות שבה זכה בגמר המפורסם הכוללת 40 יהלומים. את הפרס הנכסף, קיבל אגדת הכדורסל במשחק האייקוני של הלייקרס שבו ניצחו 2:4 את אינדיאנה פייס. 
כידוע, מערכת היחסים של כוכב הכדורסל האמריקאי עם הוריו מעולם לא הייתה בריאה ויציבה במיוחד. בשנת 2016, חשף ברייאנט כי הוא ניתק קשר עם הוריו במשך 3 שנים. "מערכת היחסים שלנו היא חרא. אני אומר להם, 'אני הולך לקנות לכם בית נחמד מאוד', והתגובה שלהם היא 'זה לא מספיק טוב'", כך סיפר בריאיון לערוץ הטלוויזיה ESPN. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה