עסקי ספורט

מורשת קובי בראיינט חיה: זה הסכום המטורף שנמכרה גופיית משחקו

גופיית המשחק של קובי בראיינט מעונת ה-MVP שלו נמכרה עבור 5.8 מיליון דולר במסגרת מכירה פומבית מקוונת בארצות הברית
מערכת ice | 
קובי בראיינט (צילום Keith Allison)
5.8 מיליון דולרים, זה הסכום ששולם עבור גופיית המשחק של כוכב הכדורסל המנוח קובי בראיינט. בעקבות המכירה, הגופייה של בראיינט נרכשה במכירה פומבית ובכך הפכה לחלוצת הספורט היקרה בהיסטוריה. לפי מוכרי הגופייה, קובי בראיינט לבש אותה בערב בה קיבל את תואר ה-MVP בעונת , 2008 עונה בה קבוצתו לוס אנג'לס לייקרס הפסידו בגמר לבוסטון סלטיקס.
בתחילת השבוע הציג בית המכירות הפומביות סותבי'ס, את החולצה של הכדורסלן. בחברה ציפו שמכירה זו תאמד בטווח של בין 5 ל-7 מיליון דולר, ציפיות שאכן התממשו.
תמונות של בראיינט בחולצה המדוברת זכו להכרה עולמית מאז מותו הפתאומי של הכוכב לפני שלוש שנים. "להשיג את החולצה מהרגע האיקוני הזה, זה לא רק באמת מיוחד, הרגע הזה גם שימש כנקודת השראה בכל העולם", אמר ברהם וואכטר, ראש תחום בגדי הרחוב ופריטי האספנות המודרניים של סותבי'ס.
התמונה המפורסמת כעת של בראיינט צולמה ב-23 באפריל, 2008, במשחק 2 של סדרת הגמר של הקונפרנס המערבי. כשנותרו 5 דקות ו-22 שניות, בראיינט קלע שלשה שהבטיחה יתרון של 14 נקודות ללייקרס. התמונה מאותו רגע של כוכב הכדורסל צורח בשמחה ומושך בגופיית מספר 24 שלו ידועה בכל העולם ומנציחה את עונת ה-MVP היחידה שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה