עסקי ספורט

הסוכן של לברון ג'יימס מודיע רישמית: הלייקרס לא מחפשים להעביר אותו

סערה בקרב מעריצי ה'לייקרס' פרצה בעקבות ציוץ של השחקן המוכר, שפרסם אימוג'י של שעון חול ברשת החברתית x, טוויטר לשעבר

מערכת ice | 
לברון ג'יימס (צילום ויקיפדיה-Erik Drost)
נראה שלברון ג'יימס יישאר בלוס אנג'לס, כך על פי דיווח רשמי מסוכנו של השחקן היום (שבת), בעקבות ציוץ שגרם להרבה ספקולציות ברשת. השחקן המוכר נמצא בראש רשימת הלייקרס של כל הזמנים, אך תאוריות התחילו לצוף בעקבות ציוץ אחד שהעלה ביום חמישי למרשתת, שגרם לכולם להילחץ.
עם זאת, סוכנו הוותיק של ג'יימס, ריץ' פול, שם סוף לכל השמועות על הסופרסטאר, והודיע על קבוצה חדשה בשבוע הבא עם הכוכב. "לברון לא יעבור טרייד, ואנחנו גם לא ביקשו זאת" אמר פול ל-ESPN.
הלייקרס נמצאים במקום התשיעי במערב, כשרמת הכישרון של ג'יימס ממשיכה להרקיע שחקים. גם לוס אנג'לס הייתה במקום דומה בתאריך היעד שלה בשנה שעברה, אך ההנהלה ביצעה שלל מהלכים ששיפרו את הקבוצה והביאו אותה עד לגמר, ואפילו הייתה מדוברת מספר 7 ב-NBA.
ג'יימס מעמיד העונה ממוצעים של 24.9 נקודות, 7.5 ריבאונדים ו-7.7 אסיסטים למשחק, ונבחר לשיא ה-20 במשחק האולסטארס רק בשבוע שעבר.
אכן מעורבים שיחות שחר עבור השחקן האגדי, קיימת עבורו אופציה העומדת על 51.4 מיליון דולר לעונה הבאה, ויש לו עד ה29 ביוני לקבל או לדחות את ההצעה שמונחת על השולחן. המקום התשיעי של הלייקרס מציב כרגע אותם בטורניר הפליי-אין, בו השתתפו גם שנה שעברה וב-2021.
כזכור, הכדורסלן האמריקאי זכה ארבע פעמים בתואר ה-MVP של סדרת הגמר ב-NBA, והיחיד שעשה זאת בשלושה קבוצות שונות. לברון ידוע בכינויו "הקינג ג'יימס", נחשב למלך הכדורסל בארה''ב, ובעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה