עסקי ספורט

האם זה סל הניצחון המטורף ביותר בתולדות ה-NBA?

קליבלנד קאבלירס מספקת עונת NBA מרשימה ביותר. הקבוצה הייתה קרובה להפסד מול דאלאס ומי שהציל את המצב היה הקלעי הפנומנל של הקבוצה, מקס שטרוס בן ה-27

מערכת ice | 
כדורסל (צילום shutterstock)
ארבע דקות לקראת סיום, לוח התוצאות הראה 100:110 לטובת המאבריקס. שמאז  עונת הבכורה שלה בליגה 1980/1981, זכתה פעמיים באליפות המערב, ופעם אחת באליפות ה-NBA. הייתה זו ההצגה של שטרוס שגנבה את הפוקוס. השחקן קלע שתי שלשות תוך פחות מ-10 שניות, המשיך עם 4 שלשות תוך דקה. 
2.6 שניות לקראת סיום המשחק, פי ג`יי וושינגטון כבר היה בטוח שהצליח לסדר לדאלאס את הניצחון, אך שטרוס הספיק להוציא את הכדור בזריזות ולזרוק לסל מה שיחשב מעכשיו לאחד מסמלי הניצחון הכי טובים בהיסטוריה.
סטרוס נולד וגדל בשיקגו, בתיכון היה חבר בקבוצות הבייסבול והכדורסל. אף על פי שנכנס לשנת הסופומור שלו, השנה השנייה, בגובה 1.75 מטר, הוא קיבל קפיצת גדילה מאוחרת וסיים את התיכון בגובה 1.98 כסיניור, בשנתו האחרונה.
סטרוס העמיד ממוצעים של 19 נקודות ותשעה ריבאונדים למשחק ונבחר לשחקן השנה באזור על ידי מגזינים רבים ולחמישייה השלישית של כל המדינה. לאחר שקיבל רק הצעה אחת מחטיבה של ליגת המכללות (שיקגו סטייט), סטרוס התחייב לשחק באוניברסיטת לואיס מחטיבה, שם שיחק אחיו הגדול מרטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה