עסקי ספורט

השכר הגבוה בהיסטוריה: החוזה הענק של מאמן קבוצת ה-NBA נחשף

מאמנה הראשי של קבוצת גולדן סטייט ווריורס, סטיב קר, צפוי להשתכר במשך השנתיים הקרובות סכום העומד על 35 מיליון דולר. קר בן ה-58 בנה בקבוצה את אחת השושלות המפוארות בהיסטוריה של ה-NBA והוביל אותה לארבע אליפויות. לאחרונה הפך למאמן החמישי הכי מהיר שמגיע ל-500 ניצחונות בקריירה
מערכת ice | 
סטיב קר (צילום pixabay, יוטיוב/ Bleacher Report)
חוזהו של סטיב קר בגולדן סטייט הוארך בשנתיים נוספות, כך מדווחים ברשת הטלוויזיה האמריקנית ESPN. המאמן שהוליך את הווריורס לארבע אליפויות, ירוויח לאורך התקופה 35 מיליון דולר (17.5 מיליון דולר לעונה) - יותר מכל מאמן אחר בהיסטוריה של ה-NBA. קר עקף את אריק ספולסטרה ממיאמי, שמוקדם יותר השנה האריך את חוזהו והחזיק בתואר המאמן בעל החוזה הגבוה בליגה הטובה בעולם.
ספולסטרה חתם לשמונה שנים תמורת 15 מיליון לעונה. גרג פופוביץ' מסן אנטוניו מרוויח שכר גבוה מזה של קר לעונה אחת, אך הסכום שהוא מקבל כולל גם את שכרו על תפקידו כנשיא המועדון. קר בן ה-58 בנה בגולדן סטייט את אחת השושלות המפוארות בהיסטוריה של ה-NBA והוביל אותה לארבע אליפויות (2015, 2017, 2018 ו-2022) ועוד שתי הופעות בגמר הפלייאוף. 
  
לאחרונה הפך למאמן החמישי הכי מהיר שמגיע ל-500 ניצחונות בקריירה, והוא מחזיק גם ב-65 אחוזי הצלחה. הוא נבחר למאמן העונה של 2015/16, אז הקבוצה שברה את שיא הניצחונות לעונה הסדירה (73), אך בסופו של דבר לא זכתה באליפות לאחר הפסד 4:3 בסדרת הגמר לקליבלנד קאבלירס ולברון ג'יימס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה