עסקי ספורט

גולדן סטייט תהפוך לקבוצת הספורט היקרה בעולם? הסכום המטורף נחשף

מספר בעלי מניות בקבוצת ה-NBA גולדן סטייט ווריורס מעוניים למכור את חלקם תמורת סכום של 7 מיליארד דולר. אם אכן זה יקרה יהיה מדובר בקבוצת הספורט היקרה ביותר בעולם יחד עם מנצ'סטר יונייטד וקבוצת ה-NFL דאלאס קאובויס
מערכת ice | 
דולרים (צילום shutterstock)

האם גולדן סטייט ווריורס תהפוך למועדון הספורט היקר ביותר בעולם? לפי דיווח בעיתון הניו יורק פוסט, מספר בעלי מניות בקבוצה מעוניינים למכור את חלקם תמורת סכום של 7 מיליארד דולר. לפי הדיווח קונים פוטנציאלים לא מעוניינים לשלם סכום זה. בעלי מניות אלה מהווים 10% מהבעלות על הקבוצה המצליחה ב-NBA בעשור האחרון. בגולדן סטייט סירבו לאשר או להכחיש ידיעה זו.

אם אכן זה ייצא לפועל תהפוך גולדן סטייט למועדון הספורט היקר ביותר בעולם, יחד עם מנצ'סטר יונייטד וקבוצת ה-NFL דאלאס קאובויס. פורבס העריך את שוויה של גולדן סטייט ולראשונה מזה שני עשורים הוחלפו לוס אנג'לס לייקר וניו יורק ניקס כנכס היקר ביותר של ליגת הכדורסל הטובה בעולם.

גולדן סטייט נחשבת לקבוצה הכדורסל הכי טובה ב-NBA בעשור האחרון, המועדון שעזב את ביתו באוקלנד לפני כשנתיים, חזרה לסן פרנסיסקו, זכה בעשור האחרון בארבע אליפויות והגיע עוד פעמיים לגמר ה-NBA תחת הדרכתו של שחקן העבר סטיב קר והנהגתו של סטפן קרי מטובי השחקנים בליגה בעשור האחרון.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה